“Cel mai vizibil program pe care il derulam, cel de sprijin pentru tomate, pe care l-am lansat acum 2 ani, a crescut de la simplu la dublu. Cu un an in urma am atras in jur de 8.000 de producatori, iar anul acesta avem 16.000 de producatori, din care 64% sunt tineri, sub 40 de ani. Avem 757 de fermieri care au renuntat la pribegie si au gasit samanta succesului aici, cum au gasit samanta succesului si in celelalte programe pe care le derulam”, a declarat Petre Daea.

In opinia sa, programul a inregsitrat un succes care merita multiplicat si catre alte produse.

Ministrul Agriculturii a mentionat si colaborarea dintre institutia pe care o reprezinta si marii retaileri, pentru promovarea produselor romanesti la raft.

Totodata, Petre Daea a amintit si programul de promovare a carnii de oaie, in conditiile in care Romnaia se afla pe locul trei in Uniunea Europeana la suprafetele de pasune, fapt care favorizeaza productia de carne de oaie.

Partenerii RetailArena 2018:
Omnichannel day partner: FAN Courier
Gold Partners: VTEX, Ropeco, Glory, Visa
Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International
Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Sursa foto: Ovidiu Udrescu