Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea a încheiat contracte-cadru cu peste 50 cooperative şi producători agricoli pentru livrarea a peste 140 de tone de produse agroalimentare, în prima lună de funcţionare, informează Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR).

"După prima lună de când a repornit activitatea, Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea a încheiat contracte-cadru cu peste 50 cooperative şi producători agricoli. Astfel, în ultima lună, au fost încheiate contracte pentru livrarea a peste 140 de tone de produse agroalimentare obţinute de producătorii români. Până în prezent, Casa Unirea a facilitat livrarea către reţeaua de retail de legume - fructe (cartofi alb şi roşu, dovleac plăcintar, varza albă şi roşie, morcov, ridichi negre şi sfeclă roşie, prune uscate), precum şi de produse de băcănie (dulceaţă de dovleac, dulceaţă de gutui, pastă de măceşe, fasole boabe în saramură). Pentru valorificarea producţiei româneşti Casa Unirea a încheiat până la această dată parteneriate cu Carrefour, Metro şi Penny, iar, de săptămâna viitoare, se vor alătura demersului lanţurile comerciale Kaufland şi Profi", se precizează în comunicatul MADR, conform Agerpres.ro.

Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea primeşte zilnic pe adresa oficială de email oferte de la producătorii români interesaţi de iniţiativa Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale de promovare a produselor româneşti şi de creştere a consumului produselor agroalimentare obţinute pe plan local.

În vederea valorificării produselor locale pe lanţul scurt de aprovizionare, conducerea Casei Unirea a demarat o serie de discuţii cu reprezentanţii reţelelor de magazine locale. Un prim astfel de proiect de preluare a produselor obţinute pe plan local de către magazinele din zonă va fi demarat în judeţul Cluj, astfel de parteneriate urmând a fi încheiate, treptat, la nivelul întregii ţări.

Potrivit MADR, pe lângă accesul produselor româneşti în hypermarketuri şi în reţelele locale de magazine, conducerea Casei Unirea negociază cu reprezentanţii retailerilor pentru a le pune la dispoziţie producătorilor spaţii din parcările hypermarketurilor pentru organizarea de Târguri şi pieţe volante la sfârşitul săptămânii, astfel încât consumatorii să aibă posibilitatea să achiziţioneze produsele româneşti direct de la producători.

Sursa foto: MADR

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Agricultură »



Setari Cookie-uri