12 Aprilie 2011
Marcile auto cu cea mai proasta reputatie pentru calitate
Calitatea inseamna lucruri diferite pentru cumparatorii de masini, de la fiabilitate pana la eficienta de combustibil, utilitate. ALG, companie specializata in stabilirea valorii reziduale pentru vehiculele inchiriate, a realizat un studiu pentru a afla parerea consumatorilor americani despre brandurile auto, scrie dailymailnews.com.
Jeep 52,7 puncte
Toyota si Lexus, in ciuda problemelor inregistrate in ultimul an, raman intre primele masini in ceea ce priveste calitatea.
Cu o imagine clara, Jeep nu are probleme de marketing pe care alte branduri precum Chrysler le au.
Grand Cherokee a sustinut marca, care a obtinut un scor de 52,7 puncte din 100.
Kia 49,3 puncte
Ratingul Kia este in crestere, iar noile modele 2011 Sorento, Soul, Sportage si Optima, ii vor aduce o mai buna vizibilitate.
Marca a inregistrat un scor de 49,3 puncte din 100.
Chrysler 47,1 puncte
Brandul Chrysler mai are doar trei autoturisme in gama, inclusiv Chrysler 300, model 2011.
Suzuki 46,8 puncte
Suzuki are sanse de crestere cu sedanul Kizashi, care a fost bine primit pe majoritatea pietelor.
Dodge 45,5 puncte
Imbunatatirile semnificative aduse modelelor 2011, Grand Caravan, Journey si Avenger, ar putea avea efecte asupra imaginii in viitor, sunt de parere specialistii.
Smart 39,8 puncte
Dealerii sai din SUA au fost preluati de Mercedes-Benz, iar planurile de a vinde un vehicul cu 4 usi bazat pe Nissan au fost anulate.
Vanzarile Smart Fortwo se misca incet probabil din cauza autonomiei reduse si a spatiului insuficient.
Fiat 37,5 puncte
Fiat a obtinut cel mai mic scor in studiul referitor la perceptia calitatii, 37,5 puncte din 100.