28 Aprilie 2011

Vanzarile din China urca profitul Volkswagen



Profitul Volkswagen, cel mai mare producator auto european, a crescut de aproape patru ori in primul trimestru, de la 423 milioane de euro in primele trei luni ale anului trecut la 1,6 miliarde de euro, sustinut de rezultatele foarte bune ale marcilor grupului in China, scrie Mediafax.

Grupul a raportat un castig operational record de 2,9 miliarde de euro, comparativ cu 850 de milioane de euro in primul trimestru din 2010, potrivit raportului financiar publicat de grupul german.

Analistii consultati de Bloomberg anticipau un rezultat operational de 2,1 miliarde de euro.

Vanzarile au crescut cu 31% in perioada analizata, la 37,5 miliarde de euro.

Avansul cererii in China va sustine cresterea veniturilor si profitului operational in acest an, a declarat directorul general al grupului, Martin Winterkorn. Companiile mixte ale Volkswagen, ale caror rezultate nu sunt incluse in profitul operational, au contribuit cu un castig de 557 milioane de euro la rezultatele grupului din primul trimestru.

Numarul autovehiculelor livrate a urcat cu 14%, la aproape doua milioane, sustinute de interesul ridicat pentru modelele A7, Tiguan si noua versiune a A8.

Pentru anul in curs grupul anticipeaza vanzari de 7,2 milioane autovehicule, cu 5% mai mult ca anul trecut.



Citeste si