Inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Franta au scazut cu 28,5% in primele patru luni ale anului, de la 34.513 unitati la inceputul anului trecut la 24.668 unitati, in timp ce piata franceza a inregistrtat un declin de 17,5%, la 674.462 unitati, informeaza Mediafax.
Cota de piata a marcii Dacia a coborat de la 4,22% in primele patru luni ale anului trecut la 3,66%, potrivit unui comunicat al Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.

In aprilie, inmatricularile Dacia au coborat cu 18,5%, de la 7.991 unitati la 6.512 unitati, intr-o piata a autoturismelor in declin cu numai 1,6%, la 166.632 unitati. Cota de piata a Dacia in aprilie era in scadere de la 4,72% anul trecut la 3,91%.

Pe segmentul autovehiculelor comerciale usoare, Dacia a inregistrat o scadere de 6% in primele patru luni, la 1.710 unitati. Cota de piata a stagnat la circa 1,25%.

In luna aprilie, inmatricularile de autovehicule comerciale usoare Dacia au scazut cu 3,4%, la 403 unitati, iar cota de piata s-a redus usor, de la 1,22% anul trecut la 1,18%.

In topul celor mai bine vandute 100 de modele din Franta, Duster se afla pe poztia a 12-a pentru primele patru luni, cu o cota de piata de 1,7% (11.770 unitati), Sandero pe 14, cu 1,4% cota de piata (9.605 unitati), iar Logan pe 62, cu o cota de piata de 0,4% (2.516 unitati).

Inmatricularile de autoturisme ale grupului Renault, care detine Dacia, au scazut cu 26,2% in primele patru luni, la 152.540 unitati, iar in aprilie cu 10%, la 37.291 unitati. Inmatricularile Renault au urcat insa pe piata autovehiculelor comerciale usoare, cu 2,3% in primele patru luni, la 48.127 unitati, si cu 10,5% in aprilie, la 12.012 unitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri