Skoda a lansat in Romania noul model Citigo, primul al companiei in clasa automobilelor de mici dimensiuni, la preturi de la 7.955 euro, cu TVA, si estimeaza ca va vinde in acest an pe piata locala 100 de unitati Citigo.

Citigo este disponibil in doua variante de motorizare, pe benzina, cu trei cilindri, de 1,0 litri si 60 CP, respectiv 75 CP. Modelul poate fi comandat in doua versiuni de caroserie, cu trei, respectiv cinci usi.

"Estimam ca vom vinde 200-250 de masini, de anul viitor. In 2012 suntem restrictionati de productie, probabil ca vom vinde in jur de 100 de masini", a declarat pentru Mediafax Vlad Rusu, brand manager Skoda, parte a Porsche Romania.

El estimeaza ca 70% din masinile vandute vor fi in varianta cu cinci usi.

Potrivit acestuia, sunt discutii pentru vanzarea catorva unitati Citigo, individual, dar si pentru flote de mici dimensiuni.

Skoda a vandut in Romania, anul trecut, 8.280 de masini, cea mai importanta pondere, de 37-38%, revenind Octavia.

"Estimam pentru acest an un nivel de 8.000-8.200 de unitati, desi piata fata de 2011 este in scadere cu 10%. Tintim sa ne crestem cota de piata in acest an", a spus el.

Noul model al constructorului ceh are o lungime de 3,5 metri, o latime de 1,6 metri si o inaltime de 1,48 metri, fiind unul dintre cele mai mici autovehicule din segmentul din care face parte. Volumul compartimentului pentru bagaje este de 251 de litri.

Pretul de 8.355 euro este valabil pentru masina echipata cu motorul de 60 CP, cutie manuala si caroserie cu cinci usi. In functie de dotari si transmisie, preturile variaza pana la peste 11.050 de euro (pentru motorizare 75 CP, cutie automata, caroserie in cinci usi).
Masina a fost lansata la finele anului trecut pe piata din Cehia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri