Inmatricularile Dacia in Franta au inregistrat in luna iunie o crestere puternica, de aproape 44%, sustinuta de modelul Lodgy, insa dupa primul semestru afiseaza o scadere cu 13,7% fata de perioada similara din 2011, de la 47.734 unitati la 41.183 de masini.
Piata auto din Franta a scazut cu 14,4%, la 1,05 milioane, in prima jumatate a anului, in timp ce in iunie a coborat cu 1%, la 208.000, conform Mediafax.

La finele primului semestru, cota de piata a Dacia era de 3,93%, foarte aproape de nivelul de 3,9% inregistrat in aceeasi perioada din 2011, potrivit datelor publicate luni de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile.

In perioada ianuarie-iunie, Duster a avut o cota de piata de 1,8%, cu 18.510 unitati, si s-a situat pe pozitia 13 in randul celor mai bine vandute 100 de modele. Sandero s-a plasat pe 16, cu o cota de piata de 1,4% si 14.879 unitati, Logan pe 61 cu 0,4% si 4.000 de unitati, iar Lodgy pe 66, tot cu 0,4%, dar cu 3.744 unitati.

In iunie, inmatricularile Dacia au urcat cu aproape 44%, de la 6.757 unitati la 9.710 unitati. Aproape 2.000 de modele Lodgy au fost inregistrate in luna iunie, din totalul de 3.744 de la lansarea in martie.

Cota de piata a Dacia a urcat in iunie de la 3,21% anul trecut la 4,66%.

Pe segmentul vehiculelor comerciale Dacia a inregistrat la sase luni o scadere de 4,5%, la 2.558 unitati, iar in iunie un declin de 1,9%, la 420 de unitati.

Avansul Dacia a sustinut si rezultatele pe piata franceza ale grupului Renault. Producatorul auto francez a avut o crestere de 9,5% in iunie, la 50.000 de autoturisme. In prima jumatate a anului, Renault a inregistrat o scadere a inmatricularilor de 18,6%, la 239.470 unitati.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri