Producatorul britanic de automobile de lux Bentley analizeaza lansarea unei game de masini blindate, destinate clientilor din America Latina, Orientul Mijlociu si Rusia, care vor sa calatoreasca fara frica de gloante, relateaza publicatia The Guardian, citata de Mediafax.

Reprezentantii Bentley se gandesc la mijloacele de a intra pe o piata in dezvoltare, cea a vehiculelor sigure, pe pietele emergente unde riscul rapirilor si asasinatelor este constant. Directorul financiar Jan-Henrik Lafrentz a declarat ca exista cerere pentru astfel de automobile in special in America Latina.

"Ne dezvoltam pe tot mai multe piete din regiune. Pentru aceste piete, securitatea reprezinta o problema. Analizam daca este cazul sa producem masini blindate", a aratat Lafrentz.

El a adaugat ca exista cerere pentru astfel de masini in Rusia si Orientul Mijlociu. Peste opt din zece automobile Bentley sunt vandute unor clienti din afara Marii Britanii.

Bentley nu produce vehicule blindate la fabrica sa din Crewe, Marea Britanie, iar reprezentantii acesteia au refuzat sa precizeze daca au fost fabricate in trecut, desi au existat informatii ca printul Charles foloseste o astfel de versiune a modelului Turbo R.

Jaguar Land Rover, un alt producator britanic de automobile de lux, comercializeaza versiuni blindate ale ale ambelor sale branduri.

Bentley, detinuta de Volkswagen, a vandut sub 4.000 de vehicule in primul semestru, in crestere cu 32% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In Statele Unite, vanzarile au urcat cu 25%, iar in China cu 55%.

Lafrentz a aratat ca Bentley urmareste cresterea de peste doua ori a vanzarilor de masini, la 15.000 de unitati pana in 2015, sustinute de concepte noi, precum Bentley SUV, prezentat ca prototip in acest an la salonul auto de la Geneva.

Sursa imagine: Compania

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri