Volkswagen a dezvaluit la Berlin cea de-a saptea generatie Volkswagen Golf, model care a iesit pe piata in urma cu 36 de ani si a avut peste 29 de milioane de clienti.
Noul Golf, care va ajunge pe piata in octombrie, este cu 100 de kg mai usor decat vechea generatie, iar consumul de carburant cu 23% mai mic.

Motorizarile noului Golf sunt 1,2 litri benzina 85 CP, 1,4 litri benzina 140 CP, 1,6 litri diesel 105 CP, 2 litri diesel 150 CP.

Cu o lungime de 4.255 mm, noul Golf este cu 56 mm mai lung decat predecesorul, avand un ampatament de 2.637 mm, mai mare cu 59 mm. Modelul este mai lat cu 13 mm, avand 1.799 mm si cu 28 mm mai mic, avand o inaltime de 1.452 mm.

Pasagerii spate au cu 15 mm mai mult spatiu, iar cei din fata cu 20 mm, fiind mai confortabil pentru un sofer mai inalt.

Portbagajul a fost marit cu 30 de litri, la 380 de litri. Scaunul din fata al pasagerului poate fi fixat pentru a permite incarcarea unui obiect de 2.412 mm lungime.

Toate modelele Golf au primit in standard un sistem infotainment touchscreen color de 5,8 inch. Optional poate fi cumparat un sistem de 8 inch.

Pentru mai mult spatiu intre scaune, Golf primeste o frana de mana electronica, in locul celei mecanice si in plus vine cu sistemul auto-hold.

In standard, Golf primeste si un sistem de franare dupa o coliziune, pentru a opri masina de la un al doilea impact din cauza energiei cinetice. In standard este si sistemul PreCrash care detecteaza un posibil accident si pretensioneaza centurile, inchide geamurile si trapa, pentru a avea cea mai buna protectie a airbag-urilor.

Alte sisteme disponibile pe Golf VII sunt Adaptive Cruise Control, City Emergency Braking, Driver Alert System, Lane Assist system, Dynamic Light Assist, Park Assist.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri