Grupul nipon Toyota a anuntat planurile pentru lansarea in urmatorii trei ani a 21 de noi modele echipate cu motoare hibrid, care functioneaza pe benzina si energie electrica, si estimeaza pentru aceasta perioada vanzari anuale de cel putin un milion de unitati, potrivit MarketWatch.
"Avem in plan sa lansam, la nivel mondial, 21 de modele noi sau complet schimbate", a declarat, intr-o conferinta de presa, Takeshi Uchiyamada, vicepresedinte al Toyota si seful diviziei de cercetare-dezvoltare, scrie Mediafax.

Producatorul auto nipon estimeaza ca piata globala a modelelor hibrid va trece probabil de un milion de unitati in acest an, majoritatea masini Toyota, si anticipeaza ca propriile vanzari vor depasi acest prag in fiecare an in intervalul 2013-2015.

Chiar daca planurile ilustreaza increderea Toyota in strategia hibrid, grupul admite ca trebuie reduse in continuare costurile pntru a creste profitabilitate si a majora vanzarile.

"Profiturile din masinile conventionale pe benzina sunt inca mai mari, astfel ca trebuie sa reducem costurile tehnologiei hibrid mai mult pentru a promova expansiunea", a spus Uchiyamada.

Automobilele hibrid devin tot mai populare in Japonia, tara de origine a grupului, dar raman un segment de nisa pe alte piete importante, precum SUA. Anul trecut, un sfert, sau 310.000, din masinile vandute de Toyota in Japonia au fost hibrid. Grupul a comercializat 178.600 de masini hibrid in SUA, la vanzari totale de 1,64 milioane de unitati.

Constructorul nipon are planuri mari pentru masina hibrid care poate fi alimentata la benzinarie sau prin conectarea la o priza obisnuita. Vanzarile totale ale Prius PHV, lansat in acest an, au atins 15.600 de unitati in august, incluzand 8.400 in Japonia, 6.100 in SUA si 1.100 in Europa.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri