Ford Motor Co. intentioneaza sa renunte la cateva sute de locuri de munca in Europa din cauza scaderii vanzarilor din regiune, a declarat Ute Mundolf, purtatorul de cuvant al Ford Germania, citat de Bloomberg.
"Scopul nostru este sa adaptam productia la cererea in scadere", a afirmat Mundolf intr-un interviu acordat Bloomberg, scrie Mediafax.

Ford, care detine uzina producatoare de automobile de la Craiova, estimeaza ca va inregistra in acest an pierderi de peste 1 miliard de dolari in Europa si investeste totodata pe continent intr-un plan menit sa majoreze cota de piata.

Compania a anuntat recent o noua strategie pentru Europa, care vizeaza introducerea a numeroase modele noi, inclusiv mai multe SUV-uri si gama de automobile sport Mustang.

Numarul inmatricularilor de autoturisme noi Ford in UE a scazut cu 12,3% in primele opt luni ale acestui an, la aproximativ 625.000 unitati, in timp ce piata europeana s-a contractat cu 7,1%, la 8,268 milioane. Astfel, cota de piata a Ford a coborat de la 8% in ianuarie - august 2011 la 7,6% in acest an.

Potrivit unui comunicat al grupului american, Ford deruleaza trei programe de disponibilizari in Europa, localizate in Germania, Marea Britanie si "restul continentului". Compania ofera pachete compensatorii salariatilor proprii care pleaca voluntar si reduce cheltuielile cu angajatii veniti prin agentii si cu servicii contractate.

Numarul exact al concedierilor nu va fi cunoscut decat peste cateva luni, precizeaza Ford.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri