Inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Franta au scazut anul trecut cu 9,2%, la 80.792 de unitati, iar marca romaneasca si-a majorat usor cota pe piata franceza, al carei declin a fost de 14%, la 1,9 milioane de unitati.

Cota de piata a Dacia a urcat de la 4,04% in 2011 la 4,25%, potrivit datelor anuntate de Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.

Dacia Duster se afla pe pozitia a 12-a intr-un top al celor mai vandute 100 de marci din Franta, cu 33.829 unitati inmatriculate anul trecut, iar Dacia Sandero ocupa locul 16, cu 27.409 unitati. Tot in prima jumatate a clasamentului se afla si Dacia Lodgy, pe 36, cu 13.052 unitati. Dacia Logan se situeaza pe 76, cu 5.889 unitati.

Grupul francez PSA Peugeot Citroen, liderul pietei franceze, a inregistrat anul trecut inmatriculari de 571.906 unitati, in scadere cu 17,5% fata de anul precedent. Grupul Renault, care detine Dacia, a consemnat un declin de 22%, la 424.147 unitati.

In decembrie, inmatricularile de autoturisme Dacia in Franta au scazut cu 4,4%, la 7.140 de unitati, iar cota de piata s-a situat la 4,45%, fata de 3,97% in aceeasi luna a anului anterior. Piata franceza a scazut cu 14,6%, la 160.426 unitati.

Grupul Renault a scazut cu 27%, la 30.415 unitati in decembrie.

Inmatricularile de autovehicule comerciale usoare ale Dacia in Franta au coborat cu 29,6% anul trecut, la 3.732 unitati, iar in decembrie cu peste 58%, la 184 unitati. Piata franceza a consemnat un declin de 10,5%, la 384.121 unitati anul trecut, iar in decembrie de 21,6%, la 30.764 unitati.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri