Noul Opel Zafira Tourer este un monovolum de familie elegant, cu un design modern, un interior spatios si 7 locuri la Business Class.

Cea de-a treia generatie Opel Zafira Tourer este mai mare decat vechiul model si dispune de mai mult spatiu in toate directiile. Monovolum are 4,66 metri lungime, 1,88 metri latime si 1,7 metri inaltime.

Fiind o masina de vacanta, Opel Zafira Tourer ofera un sistem versatil de pliat scaunele, care creste capacitatea de incarcare de la 152 litri cu trei randuri de scaune, la 710 litri cu doua randuri de scaune si 1.860 litri cu un singur rand de scaune.

Scaunele spate pot fi rabatate complet in podea, cu tot cu tetiere, chiar si scaunul pasagerului din fata (optional). Cel de-al doilea rand de scaune cuprinde trei scaune individuale care pot fi rabatate complet si deplasate independent unul de celalalt.

Scaunele individuale de pe randul al doilea, pot fi reglate independent pentru a beneficia de spatiu mai mare pentru picioare sau pentru bagaje. Optional este disponibila o cotiera pentru cei doi ocupanti de pe randul al treilea de scaune.

Mai mult spatiu in noul Opel Zafira Tourer

Noul Opel Zafira Tourer ne ofera pana la 34 de spatii de depozitare, o putem numi masina seif, pentru ca multe compartimente sunt ascunse si nu i-ar trece cuiva prin cap unde sunt. Cotiera soferului poate fi deplasata spre locurile din spate, datorita sistemului de sine din aluminiu FlexConsole, lasand loc suporturilor de pahare.

Monovolumul este foarte confortabil la drum lung, este bine insonorizat si ne ofera o senzatie de siguranta, pentru ca este o masina mare si grea, are 1,8 tone fara pasageri.

La interior, modificarile aduse noii Zafira au vizat si plansa de bord si panoul de instrumente. Pentru un habitaclu mai prietenos, monovolumul este iluminat cu tuburi cu leduri rosii amplasate in portiere si de-a lungul cotierei.

Modelul de test a fost configuratia de top, Cosmo, cu motorul de 2 litri turbo diesel de 165 CP si transmisie manuala cu sase trepte, al carui pret ajunge la 29.000 euro cu TVA.

In ciuda dimensiunilor si greutatii, am reusit un consum de 5,5 litri in afara orasului la o viteza de cel mult 120 km/h.

Ca raport putere – greutate, propulsorul diesel de 165 CP este alegerea perfecta, plecarile de pe loc si depasirile se fac usor. Viteza maxima pe care o atinge Opel Zafira Tourer cu acest motor este de 209 km/h, iar acceleratia pana la 100 km/h se face in 9,9 secunde.

Printre sistemele de siguranta oferite de Zafira Tourer, un model de 5 stele la accidente, avem control de stabilitate electronic, tempomat adaptiv (ACC), avertizare privind o coliziune frontala (FCA), alerta privind unghiul mort din lateral, Opel Eye (sistem care afiseaza pe ecran limitele de viteza si semnele de circulatie „depasirea interzisa”, avertizeaza soferul cu privire la parasirea accidentala a benzii de circulatie, indica distanta fata de autovehiculul din fata si avertizeaza soferul in cazul unei coliziuni iminente), asistentul pentru faza lung a farurilor cu bi-halogen.

Opel Zafira Tourer vine cu opt motorizari, patru diesel (2 litri 110 CP, 130 CP, 165 CP, 195 CP) si patru pe benzina (1,4 litri 120 CP, 140 CP si 1,8 litri 115 CP, 140 CP).

Pretul minim pentru Zafira Tourer este de 20.700 euro cu TVA, pentru propulsorul pe benzina de 1,8 litri 115 CP si transmisie manuala cu 5 trepte. Mai multe informatii despre acest model sunt disponibile aici.

Detalii tehnice Opel Zafira Tourer

Motor: 2 litri diesel
Transmisie manuala cu 6 trepte
Putere maxima (cp/rpm)165 / 4000
Cuplu maxim Nm (rpm) 350 (1750)
Viteza maxima (km/h) 209
Acceleratie (0-100km/h) 9,9
Consum urban/extraurban/mixt (l/100 km): 5,4/ 4,2/ 4,7
Capacitate rezervor: 58 litri
Volum portbagaj litri: 152/710/1860
Lungime: 4,66 metri
Latime: 1,88 metri
Inaltime: 1,68 metri
Emisii CO2 g/km: 124 g/km
Masa proprie (kg) 1.760

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri