Vanzarile Mercedes-Benz in SUA au crescut cu 11% in luna ianuarie, Daimler reusind un inceput mai bun de an decat rivalul BMW, cele doua grupuri germane continuand sa-si dispute piata americana a automobilelor de lux la doi ani dupa ce au detronat Lexus, liderul traditional.

Mercedes a anuntat ca a vandut in ianuarie peste 22.500 de automobile in SUA, in urcare cu 11%, in timp ce vanzarile BMW au avansat cu numai 0,7%, la 16.513 unitati, transmite Bloomberg.

Lexus, divizie a Toyota, a inregistrat un avans de 32%, la 16.211 livrari.

Desi Mercedes-Benz conducea dupa primele 11 luni, BMW a reusit anul trecut sa se mentina ca lider pe piata automobilelor de lux din SUA cu o crestere puternica in luna decembrie.

Lexus a fost cea mai populara marca auto de lux din SUA timp de 11 ani, insa cutremurul devastator din martie 2011 din Japonia a afectat productia grupului Toyota, permitand concurentilor germani sa preia conducerea.

Cea mai bine vanduta marca americana de lux este Cadillac, care s-a plasat pe locul al patrulea in ianuarie, cu 13.116 automobile vandute, in urcare cu 47%.

Audi a inregistrat o crestere de 7,5%, la 10.056 unitati.

Per total piata, Toyota si Ford au fost lideri de piata in ianuarie, cu cresteri de 27%, respectiv 22%.

Locurile trei si patru au revenit General Motors si Chrysler.

Vanzarile totale de autovehicule usoare din SUA au crescut cu 14% in ianuarie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Companiile auto germane, 25 mld. dolari pentru cresterea productiei