Ferrari, parte a grupului Fiat, vrea sa dezvolte noi automobile cu propulsie hibrida, dupa ce a lansat in martie la Geneva modelul LaFerrari, cu un pret de lista de 1 milion de euro, parte a strategiei de crestere a profitabilitatii prin atragerea unei noi categorii de clienti.
"Nu cred in masini electrice, dar sunt un adept convins al hibridelor", a declarat presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, intr-un interviu acordat Bloomberg la sediul companiei de la Maranello, scrie Mediafax.

Producatorul de autoturisme de lux vizeaza de asemenea cresterea vanzarilor dincolo de piata auto, prin licentierea marcii si a siglei spre utilizarea pe alte tipuri de produse.

"Avem multe activitati paralele prin care putem creste veniturile fara a produce mai multe masini", a afirmat di Montezemolo.

Ferrari este cea mai profitabila divizie a Fiat si genereaza aproximativ 10% din profitul operational al grupului. Compania a prezentat, in luna martie, la Salonul Auto de la Geneva, modelul sport cu propulsie hibrida LaFerrari, care se adreseaza clientilor bogati care nu sunt neaparat interesati sa piloteze un "supercar".

Di Montezemolo, sef la Ferrari din 1991, ramane fidel strategiei de a produce autourisme de lux, cu numeroase optiuni pentru personalizare, insa cu o disponibilitate restrictionata intentionat pentru a spori exclusivitatea marcii.

Ferrari intentioneaza sa reduca productia in acest an cu aproximativ 400 de masini la 6.900 unitati.

"Piata este foarte buna pentru noi, deoarece ne merge foarte bine in Statele Unite, in Germania si Marea Britanie, Japonia si China (inclusiv Hong Kong si Taiwan - n.r.)", a declarat el.

In viitorul apropiat, Ferrari vrea sa prezinte, la Salonul Auto International de la Frankfurt, din luna septembrie, autoturismul 458 Speciale, cu un motor de 605 cai putere. Compania sustine ca modelul este cea mai eficienta masina din punct de vedere aerodinamic pe care a dezvoltat-o vreodata. Automobilul este capabil sa accelereze de la 0 la 100 kilometri pe ora in 3 secunde.

Fiat a anuntat recent ca profitul Ferrari a fost sprijinit in trimestrul al doilea de contributii importante din licentierea marcii catre alte produse si din personalizarea autoturismelor. Ferrari a lansat recent linia vestimentara Pr1ma, cu produse precum geci de piele de 1.500 de euro, prin care spera sa-si sporeasca profitul in acest an.

"Vreau sa continui diversificarea activitatilor - retail, licentiere, produse", a afirmat di Montezemolo.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri