Profitul net al Daimler, producatorul automobilelor de lux Mercedes-Benz, a crescut cu 60% in trimestrul al treilea, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 1,84 miliarde euro, sustinut de plata unor taxe mai mici, imbunatatirea eficientei si majorarea vanzarilor, relateaza MarketWatch.

Rezultatul ar putea sustine eforturile Daimler de a reduce decalajul fata de principalii concurenti ai grupului pe segmentul automobilelor de lux, BMW si divizia Audi a Volkswagen (VW), scrie Mediafax.

Veniturile au avansat cu 5%, la 30,1 miliarde de euro, datorita cresterii vanzarilor in Statele Unite si China.

Grupul german a publicat pentru prima oara o estimare exacta pentru profitul operational din acest an, de 7,5 miliarde de euro. In cazul diviziei Mercedes-Benz, grupul anticipeaza un profit operational de 4 miliarde de euro.

La nivel de grup, profitul operational a crescut in trimestrul al treilea cu 16%, la 2,23 miliarde de euro, si este peste estimarile analistilor.

"Aceasta arata ca banii alocati investitiilor mari pe care le-am facut au fost bine cheltuiti. In anii urmatori vom continua sa investim in produse si unitati de productie", a declarat directorul general al Daimler, Dieter Zetsche, citat de Bloomberg.

Vanzarile Mercedes au crescut luna trecuta mai rapid decat cele ale BMW si Audi, datorita noului model CLA care a contribuit la dublarea livrarilor de automobile compact.

Mercedes ofera 23 de modele de masini si SUV-uri, in crestere de la 19 in urma cu un an.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri