Volkswagen (VW), cel mai mare constructor auto european, considera ca piata de profil din mai multe tari europene se stabilizeaza si a confirmat vineri tinta unor vanzari de 9,5 milioane de vehicule in acest an, la nivel mondial, relateaza Bloomberg.

In primele 10 luni, vanzarile Volkswagen au crescut cu 4,7%, la 7,85 de milioane de vehicule, a anuntat grupul, care detine si brandurile de lux Porsche, Bentley si Lamborghini.

Volkswagen are ca obiectiv sa depaseasca pana in 2018 Toyota si General Motors si sa vanda peste 10 milioane de vehicule pe an, pentru a deveni lider mondial, scrie Mediafax.

"Vedem primele semne ca pietele din Franta si Spania, precum si cea din Italia se stabilizeaza. Livrarile din China continua sa fie incurajatoare", a declarat Christian Klingler, director de vanzari al VW.

Cresterea vanzarilor in China a ajutat grupul sa compenseze cererea scazuta din Europa, unde livrarile vor atinge in acest an, potrivit estimarilor, cel mai scazut nivel din ultimii 20 de ani.

Vanzarile VW in China au crescut cu 17% in primele 10 luni, la 2,65 de milioane de vehicule. In Europa, livrarile grupului s-au contractat cu 1,8%, la 3,05 milioane de masini si SUV-uri.

Retail jobs

Vanzarile VW au fost sustinute de cererea pentru SUV-ul Q3 al Audi si familia de modele A3, ca si de redresarea diviziei spaniole Seat. Livrarile sub brand VW au crescut cu 3,4% la nivel mondial, la 4,88 milioane de vehicule.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri