Clujenii care isi parcheaza masinile in zona centrala a municipiului vor putea plati pentru parcare prin SMS, incepand de miercuri, prima plata fiind facuta de primarul Emil Boc, de pe telefonul sau mobil.

Primarul din Cluj-Napoca Emil Boc a anuntat ca tariful unui SMS este de 0,45 de euro, plus TVA, pentru o ora de parcare in zona I, aceeasi suma fiind perceputa pentru doua ore in zona II, scrie Mediafax.

"Incepand de miercuri, clujenii au posibilitatea sa isi plateasca locul de parcare din zona centrala si prin SMS, pe telefonul mobil, solutie care se alatura celorlalte metode traditionale de plata. Locul de parcare in zona I sau zona II din centrul municipiului se poate plati trimitand un mesaj la numarul 7420, din orice retea de telefonie mobila, tariful unuiSMS fiind 0,45 de euro, plus TVA, pentru o ora de parcare in zona I, aceeasi suma fiind perceputa pentru doua ore in zona II. In mesaj se trece o cifra aferenta zonei I sau II si numarul de inmatriculare al masinii, dupa care pe telefon va veni mesajul de confirmare a platii", a explicat Boc.

Primarul a testat personal noua modalitate de plata si a trimis un SMS de pe telefonul personal pentru o masina a Primariei parcata in Piata Unirii, iar un agent al Politiei Locale a verificat cu ajutorul unui dispozitiv PDA daca plata a fost facuta.

"Este prima plata prin SMS pentru parcare si se vede ca functioneaza. Aceasta face parte din randul solutiilor inteligente, utilizand tehnologia moderna in avantajul cetateanului. Plata parcarii prin SMS este o modalitate de a usura viata de zi cu zi a clujenilor. Noul sistem a costat 18.000 de lei si a fost implementat in urma unei licitatii organizate de municipalitate", a mai spus Emil Boc.

In zonele I si II din centrul municipiului Cluj-Napoca sunt disponibile 3.250 de locuri de parcare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri