Romanii nu sunt experti, dar se comporta ca si cum s-ar pricepe la autovehiculele uzate, pe care le cumpara pentru a-si etala statutul social, iar in momentul achizitiei iau decizii emotionale.

Prietenii, rudele si cunostintele sunt principalii „consultanti“ la care apeleaza cei mai multi romani cand isi cumpara masini second-hand, reiese dintr-o cercetare a administratorilor portalului specializat Autovit.ro.

Studiul imparte clientii de masini utilizate in doua categorii – cei care vor sa cumpere si cei care au cumparat deja – si ajunge la concluzia ca dupa achizitie acestia capata ceva mai multa experienta in administrarea masinii.

Citeste articolul integral pe Adevarul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri