10 Iulie 2006

Hyundai isi majoreaza obiectivele de vanzari pentru 2006

Grupul Hyundai Motor Co., cel mai mare constructor auto sud-coreean, a anuntat duminica majorarea numarului de autovehicule pe care si l-a propus sa-l comercializeze in acest an pe piata domestica, informeaza Rompres.

Intr-un comunicat oficial grupul Hyundai a precizat ca spera ca pana la finele anului sa vanda 650.000 de autovehicule in Coreea de Sud, in crestere cu 13,9 procente comparativ cu cele 570.814 autovehicule pe care le-a vandut anul trecut pe aceiasi piata si mai mult decat cele 630.000 de autovehicule pe care si le-a propus la inceputul anului.

Deja in primele sase luni ale lui 2006 Hyundai, firma care controleaza jumatate din piata auto sud-coreeana, a vandut 280.888 de autovehicule pe piata interna, avand drept obiectiv comercializarea a 370.000 de unitati in a doua jumatate a anului, o cifra cu 19,3 procente mai mare decat cea realizata in semestrul II 2005.

Majorarea obiectivelor de vanzari pentru piata domestica contrazice insa estimarile analistilor care sunt de parere ca Hyundai si ceilalti constructori auto sud-coreeni nu vor inregistra cresteri semnificative de vanzari in 2006 comparativ cu 2005, avand in vedere cresterea preturilor la petrol care, la randul lor, vor afecta expansiunea economiei sud-coreene, a patra economie asiatica.

Saptamana trecuta Hyundai a anuntat chiar ca in luna iunie 2006 vanzarile sale pe piata domestica au scazut cu 2,3 procente comparativ cu perioada similara a lui 2005, pana la 49.866 unitati, aceiasi situatie fiind inregistrata si la nivel mondial, unde s-a inregistrat o scadere de 1,6 procente comparativ cu luna iunie 2005, pana la 222.296 autovehicule vandute.



Citeste si