Producatorul italian de masini de lux Maserati, parte a grupului Fiat, isi propune dublarea retelei de dealeri pana in 2015, la 500, pentru a putea raspunde cererii ridicate pentru modelele Ghibli si Quattroporte ale companiei.

"Sunt necesare pentru a face fata cererii", a declarat directorul general al Maserati, Harald Wester, intr-un interviu acordat Bloomberg la o expozitie organizata de companie pentru a sarbatori 100 de ani de existenta, informeaza Mediafax.

Investitiile Fiat in brandul Maserati sunt parte a unei strategii care vizeaza cresterea vanzarilor de masini de lux produse de grup in Italia, astfel incat sa revina pe profit in Europa.

Fiat are ca obiectiv cresterea de aproape cinci ori a vanzarilor Maserati pana in 2018, la 75.000 de masini. Livrarile din acest an vor atinge pana la sfarsitul lunii iunie 15.400 de unitati, nivelul inregistrat pentru intreg anul trecut, a spus Wester.

"Ritmul de crestere justifica investitiile de pana acum si ne da incredere pentru noi investitii si noi proiecte", a spus Wester. Maserati vrea sa-si creasca veniturile de peste trei ori, la 6 miliarde de euro pana in 2018, odata cu introducerea de noi modele, printre care primul SUV al brandului si masina sport Alfieri. Cea mai ieftina masina Maserati este in prezent modelul Ghibli, de 66.900 de dolari.

Retail jobs

Sursa foto: Sigla Maserati/ Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri