Toyota Motor vrea sa construiasca un succesor al bolidului Lexus LFA, de 552 de cai putere si un pret 375.000 de dolari, scos din fabricatie in 2012 dupa productia a 500 de unitati in doi ani, a declarat vicepresedintele executiv al Lexus, Mark Templin, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.

Planul pe termen lung are sustinerea presedintelui Toyota, Akio Toyoda, a spus Templin.

"Akio considera ca fiecare generatie merita sa aiba o masina precum LFA, asa ca vom construi un LFA pentru generatia de astazi. La un anumit moment ar putea fi o noua masina speciala pentru o alta generatie", a spus Templin, fara alte detalii.

Conceperea unui nou LFA nu este iminenta, iar o noua generatie ar putea aparea peste 30 de ani, a spus purtatorul de cuvant Bryan Lyons.
Modelul LFA cu doua locuri a fost un proiect derulat pe parcursul a 10 ani care a motivat inginerii de la Lexus, a imbunatatit reputatia brandului si a influentat munca la modelele premium pe care compania le-a introdus de atunci.

Toyota, cel mai mare producator auto la nivel mondial, a beneficiat prin LFA de un model capabil sa concureze cu branduri precum Porsche (Volkswagen), Ferrari (Fiat) si Mercedes-Benz (Daimler).

Retail jobs

Lexus a transformat in acest an piata automobilelor de lux din Statele Unite intr-o piata dominata de trei branduri majore, versiunile reproiectate ale sedanului IS si SUV-ul GX contribuind la reducerea distantei fata de Mercedes-Benz si BMW.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri