Exact Cercetare si Consultanta a realizat un studiu la finalul lunii iulie din care rezulta care sunt cele mai discutate marci auto in mediul online si despre ce comenteaza femeile spre deosebire de barbati.

Toyota este brandul pentru care 70% din totalul comentariilor inregistrate in mediul online le apartin femeilor, Mazda si Ford sunt brandurile care atrag exclusiv atentia consumatorilor de gen masculin. Femeile discuta in cazul Toyota cu preponderenta despre culorile pentru care ar opta ori despre gama de hibride, in timp ce mentiunile apartinand barbatilor vizeaza informatii detaliate cu privire la autoturisme.

Mai exact, conversatiile avute in jurul brandului Mazda se refera atat la recomandari ale acestei marci, cat si la rezultate de vanzari. La randul sau, Ford este prezent in conversatiile internautilor prin aprecieri cu privire la modelele Focus, B-Max, Fiesta si Mondeo. Este de asemenea laudat modul in care masinile Ford se comporta in afara orasului, indiferent de locatia aleasa pentru vacanta din aceasta vara.

Privind de aceasta data spre numarul conversatiilor inregistrate, Ford este brandul care ocupa pozitia a patra, cu 90 de mentiuni. Aceasta marca este in acelasi timp si cea care numara cele mai multe conversatii negative, data fiind informatia cu privire la diminuarea comenzilor si oprirea productiei pentru o perioada de 4 saptamani.

BMW, Dacia si Renault – cele mai comentate branduri auto
Marca BMW a adunat cel mai mare numar de conversatii – 155, fiind urmata de Dacia si Renault, cu 115 si, respectiv, 110 conversatii. Informatiile referitoare la noile lansari si cele referitoare la noi autovehicule ce vor intra in productie au fost cele care au determinat volumele semnificative de conversatii pentru aceste trei marci, mass-media reprezentand pentru acestea principalul canal de diseminare a informatiei.

In cazul BMW, atentia a fost atrasa in primul rand de aparitia celui de-al doilea membru al noii game Seria 2 - Active Tourer si de vestea intrarii in productie in noiembrie 2015 a modelului BMW M2 F87. Posibila lansare in 2016 a hibridului i9 a starnit de asemenea interesul in mediul online, ca de altfel si informatia referitoare la introducerea pentru motocicletele supersport a sistemului de franare asistata de ABS si in viraje. Au mai fost apreciate imaginile noului M3 Cabrio, cele ale primului hibrid al brandului -i8 si editia unicat a acestui model, scoasa la licitatie cu ocazia evenimentului Peeble Beach.

Majoritatea comentariilor inregistrate de brandul Dacia se refera pe de-o parte la intentia General Motors de a introduce modele ieftine pe piata din Europa, care sa concureze cu modelul local. Pe de alta, se remarca informatia referitoare la parteneriatul incheiat intre Dacia si Liceul Tehnologic Constructii de Masini Mioveni pentru sustinerea invatamantului profesional, prin infiintarea a doua clase profesionale de mecanica.

Mentiunile inregistrate de brandul Renault in saptamana monitorizata se refera in exclusivitate la parteneriatul incheiat de Renault si Fiat in vederea producerii de camioane utilitare de catre producatorul francez pentru Fiat. Un alt brand pentru care majoritatea mentiunilor sunt generate de catre media (70%) este Mercedes. Daca din punct de vedere al numarului de mentiuni, acesta se claseaza pe cel de-al cincilea loc, cand privim spre cele mai discutate marci auto din media, Mercedes ocupa locul al doilea, dupa Dacia. In cazul brandului german, cele mai acoperite subiecte in mass media au fost reprezentate de lansarea in 2017 a unui model cu hidrogen, de participarea lui Nico Rosberg la Marele premiu al Ungariei si de lansarea modelului hybrid S 500.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri