28 Aprilie 2015

Romanii care schimba domeniul auto: Piata de lichid de parbriz este de 30 de milioane de euro



Piata de lichid de parbriz este in jurul a 30 de milioane de euro in prezent si ar putea creste in urmatorii doi ani cu aproximativ 20%, a declarat Costin Alexandru, fondator al CCT Inovation, in cadrul emisiunii WALL-STREET.360.

Costin Alexandru, Tudor-Mihai Constantinescu si Corneliu Birtok-Baneasa au fost premiati de curand cu o medalie de aur la Salonul de Inventii de la Geneva pentru “Good Fill” este un dispozitiv cu ajutorul caruia se poate alimenta lichid de parbriz pentru orice tip de autovehicule. Acesta poate fi amplasat in benzinarii, service-uri auto sau in parcarile de pe autostrada, astfel ca soferii sa poata alimenta cu carburant in paralel. Juriul a apreciat ca unul dintre principalele beneficii ale inventiei este eliminarea clasicelor bidoane din plastic in care era stocat agentul de curatare si pe care nu toti soferii le recicleaza. De asemenea, alimentarea este precisa si se elimina astfel inconvenientul ca multi dintre soferi reusesc sa toarne un sfert din lichid pe langa recipientul autovehicului.

Cei trei isi dorescca in doi ani sa ajunga la un procent de 10% din piata locala de lichid de parbriz, un domeniu estimat la 30 milioane de euro in 2015.

“Piata este acum in jurul a 30 de milioane de euro si va creste cu aproximativ 20% in primii doi ani, deci am vrea in jur de 3,6 milioane de euro. Si vrem sa constribuim si noi la aceasta creste adica sa discutam sis a colaboram inclusive cu jucatorii active in domeniu, cu cei care sunt concurentii nostri. Si astfel, poate vor face ei esentele pentru noi fiindca noi nu suntem in industria chimica si nu vrem sa intram in ceva la care nu ne pricepem”,a afirmat Costin Alexandru.


Vezi emisiunea integral pentru a afla mai multe despre inovatia care va schimba piata auto.



Citeste si