15 Septembrie 2006

Audi TT ia startul cu 25 de comenzi



Porsche Romania a lansat miercuri cea de-a doua generatie a masinii sport Audi TT, pentru care a primit deja 25-30 de comenzi, dupa ce generatia anterioara s-a vandut in 50 de exemplare in cei sase ani de comercializare in tara

Porsche Romania, importatorul marcilor Volkswagen, Skoda, Seat, Audi si Porsche, a lansat in Romania a doua generatie a coupe-ului TT, prezentat in premiera mondiala acum cinci luni in Germania. Modelul este produs la Gyor in Ungaria, iar prima generatie a fost lansata in urma cu opt ani in varianta coupe si acum sapte ani in versiune cabrio. in Romania, ambele versiuni au fost lansate in 1999.

De atunci, pe plan mondial s-au vandut 270.000 de unitati, insa in Romania s-au comercialiazat doar aproximativ 50, conform spuselor directorului general al Porsche Romania, Brent Valmar. Reprezentantii companiei au spus ca aproape 25 de clienti au comandat si au platit un avans pentru noul TT.

Porsche Romania spune ca noul TT iese in evidenta prin una din cele mai usoare caroserii din industria auto, cu o greutate de 206 kilograme (din care 140 de kilograme sunt aluminiu si 66 sunt otel.) Daca ar fi fost construita integral din otel, caroseria ar fi cantarit 300 de kilograme.

Noul TT e disponibil in doua variante de motorizare: un diesel de 200 de cai putere si un motor pe bnezina de 250 de cai putere. Preturile variantei diesel pornesc de la circa 30.000 euro, iar varianta pe benzina costa de la 36.400 de euro in sus, fara taxe. Audi TT concureaza pe piata noastra cu modele precum Porsche Boxter, Nissan 350Z si Mazda RX-8

Porsche Romania a ridicat tinta anuala de vanzari pentru brandul Audi la 1.800 de unitati, de la cele 1.700 anuntate la inceputul anului. in 2005, Audi a vandut 1.300 de masini. Potrivit datelor citate de NewsIn, in primele opt luni ale lui 2006 s-au vandut 1.141 de masini Audi, cu 36% la suta peste nivelul din perioada similara a lui 2005. Cele mai vandute modele au fost A6 si Q7, cu peste 200 de unitati fiecare.

Cele mai recente statistici ale Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA), arata ca dupa sapte luni Audi este marca premium cu cele mai bune vanzari pe segmentul autoturisme, cu 1.000 de unitati vandute. Concurentii sai, Mercedes si BMW, au vandut 940, respectiv 803 masini.



Citeste si