Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Franta au scazut cu 7,8 % in primele 11 luni ale acestui an, la 86.989 de unitati, in timp ce piata a inregistrat o crestere de 6,2%, la 1.733.511 de unitati.

La finalul primelor 11 luni, cota de piata a marcii romanesti se situa la 5,02%, in scadere de la 5,78% in aceeasi perioada a anului 2014, potrivit datelor asociatiei constructorilor auto francezi CCFA, scrie Mediafax.

In luna noiembrie, inmatricularile Dacia au scazut cu 33%, la 5.008 de autoturisme, evolutie care a conferit marcii o cota de piata de 3,33%, fata de 5,54% in urma cu un an.

Piata auto franceza a consemnat in luna noiembrie o crestere de 11,3%, la 150.339 de autoturisme inmatriculate.

In primele 11 luni ale anului, cele mai importante scaderi, in randul marcilor cu un volum mare al vanzarilor, au fost consemnate de Dacia, DS, marca a grupului francez PSA Peugeot Citroen, cu 8,6%, si Alfa Romeo cu 18,1%.

Inmatricularile grupului Renault, care detine si Dacia, au crescut cu 3% in primele 11 luni, la 427.308 de autoturisme, iar cota de piata a atins 24,65%, fata de 25,41% in urma cu un an.

Retail jobs

In luna noiembrie au fost inmatriculate 33.523 de autoturisme ale grupului Renault, in crestere cu 8,3% comparativ cu aceeasi luna a anului 2014. Cota de piata a scazut de la 22,9% in urma cu un an la 22,3%.

Intre marii producatori auto, grupul PSA Peugeot Citroen a inregistrat un avans de 3,9% al inmatricularilor in primele 11 luni ale anului, grupul Volkswagen de 5,3%, Fiat 13,2%, Mercedes 16,7%, Toyota 7,8%, iar Nissan 9,6%.

Franta este cea mai mare piata a Dacia, inmatricularile de autoturisme noi crescand anul trecut cu 12,9% comparativ cu 2013, la 105.896 unitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri