Volkswagen va oferi compensatii generoase clientilor, afectati de scandalul emisiilor poluante, din SUA

Volkswagen va oferi pachete generoase de compensatii unui numar de aproximativ 600.000 de clienti din SUA posesori de masini diesel cu emisii peste limita legala, a declarat presei germane seful unui fond constituit pentru acordarea de despagubiri.

Producatorul auto german nu s-a decis daca va oferi posesorilor de autoturisme bani, programe de rascumparare a masinilor, repararea acestora sau masini la schimb, a afirmat Kenneth Feinberg, pentru Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, citat de Reuters, conform Mediafax.

Feinberg a condus anterior fondurile pentru despagubiri infiintate in urma atacurilor de la 11 septembrie 2001, dupa poluarea cu petrol din Golful Mexic, respectiv dupa accidentele cauzate de anumite defectiuni ale masinilor General Motors.

Volkswagen a amanat vineri publicarea rezultatelor financiare pentru 2015 si a amanat si data pentru adunarea anuala a actionarilor, in contextul eforturilor grupului de a evalua impactul financiar al scandalului emisiilor poluante.

Constructorul auto a promis deja sa acorde pachete financiare de 1.000 de dolari mai multor mii de clienti americani afectati de scandalul emisiilor poluante, iar Comisia Europeana si Parlamentul European au cerut grupului sa analizeze o oferta similara si pentru posesorii de astfel de masini din Europa.

Volkswagen a facut in trimestrul al treilea provizioane de 6,7 miliarde de euro pentru a acoperi costuri legate de reparatii la nivel global.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri