5 Aprilie 2016

Angajatii CNADNR acuza ca toate tronsoanele noi de autostrada au probleme de constructie



Angajati ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale au declarat ca portiunile noi de autostrada, construite in ultimii ani, au probleme de rezistenta, iar unele ar putea avea soarta lotului 3 al autostrazii Orastie-Sibiu, care a fost demolat din cauza fisurilor aparute, s-a anuntat in cadrul unei conferinte de presa.

Membri ai ”Initiativei pentru Restructurarea si Reprofesionalizarea CNADNR SA”, format din fosti si actuali angajati al CNADNR, au lansat, luni, mai multe acuzatii grave la adresa Companiei de Drumuri, motivele sunt legate de nepotism si neprofesionalism in executarea lucrarilor, conform News.ro.

”Toate portiunile noi de autostrada construite in ultimii ani au probleme de rezistenta. Unele au probleme la fel de grave ca cele pe care le-a avut lotul 3 al autostrazii Orastie-Sibiu si ar putea avea soarta lor, adica sa fie demolate”, au afirmat reprezentantii initiativei.

Printre tronsoanele noi de autostrada cu probleme de executie ar fi Arad - Nadlac, Timisoara - Arad si Bucuresti - Ploiesti, sustin acestia.
Totodata, angajatii CNADNR au declarat ca lotul 3 al autostrazii Orastie-Sibiu, supranumita ”autostrada scufundata”, putea fi consolidat, iar demolarea sa nu era necesara.

Lotul 3 al autostrazii Orastie-Sibiu, in lungime de 22 de kilometri, a fost inchis in septembrie 2015, iar o portiune de cateva sute de metri a fost demolata, din cauza ca au aparut fisuri si denivelari grave pe carosabil.

Compania de Drumuri a considerat ca firma Salini Impregilo nu a respectat obligatiile asumate, iar in ianuarie 2016 i-a notificat pe italieni cu privire la incetarea contractului.



Citeste si