Alfa Romeo Giulia, model care inlocuieste 159, poate fi comandat in Romania, iar cel mai mic pret este de 39.700 euro cu TVA, pentru motorizarea diesel de 2,2 litri 150 CP.

Motorizari Alfa Romeo Giulia:

Noua Alfa Romeo Giulia va fi oferita in Romania in patru niveluri de echipare (Giulia, Super, Veloce si Quadrifoglio) si sase variante de motorizare: 2.2 Diesel cu 150 CP, 180 CP si transmisie manuala cu sase trepte sau automata cu opt trepte si tractiune spate; 2.2 Diesel de 210 CP cu transmisie automata si tractiune integrala, 2.2 benzina de 280 CP, cu transmisie automata si tractiune integrala, 2.0 benzina turbo de 200 CP sau 280 CP si transmisie automata in opt trepte si tractiune integrala, 2.9 V6 BiTurbo benzina cu 510 CP si cutie manuala cu sase rapoarte sau automata in opt trepte.

Preturi Alfa Romeo Giulia:

Auto Italia are si o oferta de lansare, pentru sedanul cu tractiune spate, care scade preturile cu 10%, pana la finalul lunii noiembrie. Pretul de pornire este de 34.110 euro cu TVA.

Preturi Alfa Romeo Giulia

In echiparea de baza, Giulia are sistem Start & Stop, climatizare automata pe doua zone, geamuri anterioare si posterioare actionate electric, inchidere centralizata cu telecomanda, oglinzi incalzite, sistem multimedia Alfa Connect de 6.5“, volan imbracat in piele, comenzi audio pe volan, lumini de zi si stopuri LED, Cruise Control cu limitator de viteza, senzori de ploaie, lumini de curtoazie in usi, jante din aliaj pe 16”, sistem Alfa DNA.

Giulia Quadrifoglio dispune de un spoiler activ fata Alfa Active Aero Splitter, sistemul de franare dedicat, selectorul Alfa DNA Pro cu modul Race care comunica in timp real cu sistemul Alfa Chassis Domain Control (CDC) si tehnologia Alfa Torque Vectoring. Pentru a permite imbunatatiri aditionale, echipamentele disponibile la cerere includ pachetele Sport, Performance, Driver Assistance si Fleet. Pachetul Sport completeaza versiunea Super cu un volan sport cu extra aderenta, plus faruri Bi-Xenon.

Alfa Romeo Giulia Veloce

Folosirea materialelor ultrausoare a dus la o masa proprie de 1,374 kg pentru versiunea echipata cu motorul diesel de 2,2 litri cu 180 CP. Fibra de carbon a fost aleasa pentru arborele de transmisie iar aluminiul a fost folosit pentru motoare, suspensii, frane, portiere, pasajele rotilor si capota.

Versiunea Quadrifoglio cu motorul V6 BiTurbo de 2,9 litri 510 CP ofera o masa proprie de 1,524 kg si un raport greutate-putere de 2,99 kg/CP. Aceste cifre au fost atinse prin extinderea folosirii fibrei de carbon pentru plafon, capota, spoilerul fata si spate, precum si pentru pragurile laterale.

Masa versiunii Quadrifoglio poate fi redusa aditional cu ajutorul celor doua componente optionale: franele carbon-ceramice si scaunele Sparco dezvoltate pe un cadru structural din fibra de carbon.

Cele mai sofisticate componente includ functia Integrated Brake System (IBS) cu rol in reducerea considerabila a distantei de franare - de la 100 km/h la 0 in 38,5 m pentru Gulia si 32 m pentru Quadrifoglio - si sistemul de suspensie activa pentru confort exceptional.

Importatorul Auto Italia a inceput comercializarea noului sedan Alfa Romeo Giulia, prin cele 35 de centre din reteaua de distribuitori autorizati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri