Noua generatie Ford Fiesta va avea o versiune de lux Vignale si o varianta crossover

Ford a prezentat la Koln cea de-a saptea generatie Fiesta, care va ajunge in iunie in Romania si va putea fi comandata in versiunea premium Vignale, sport ST sau crossover Active.

“Acum avem o versiune Fiesta pentru fiecare sofer, inclusiv luxoasa Fiesta Vignale si crossover-ul Fiesta Active, cu tehnologii avansate si dotari la care clientii masinilor de clasa mica puteau doar sa viseze cu cativa ani in urma”, a declarat Jim Farley, vice-presedinte executiv si presedinte Ford Europa.

Fiesta se bazeaza pe unele dintre cele mai bune dotari de asistare a soferului disponibile in aceasta clasa, mizind pe tehnologii de detectare care pot monitoriza calea de rulare cu pana la 130 de metri in fata masinii. Intre acestea se numara si Sistemul de detectare a pietonilor, prezentat intr-o versiune imbunatatita care este capabila, in premiera, sa ajute la prevenirea coliziunilor pe timp de noapte. Sistemul Ford de asistenta activa la parcare ofera, la randul sau, posibilitatea de a lasa in seama masinii controlul franelor in timpul manevrelor de parcare „maini libere”, pentru a impiedica ciocnirile la viteza redusa.

De asemenea, Fiesta este primul model Ford dotat cu un sistem audio premium „B&O PLAY” si prima generatie Fiesta care ofera acoperis panoramic culisant. SYNC 3, sistemul sofisticat de comunicatii si divertisment, include ecrane tactile de pana la 8 inch; in acelasi timp, reducerea cu aproape 50% a numarului de butoane de pe consola centrala garanteaza comenzi si mai intuitive, intr-un interior spatios si ergonomic.

Ford Fiesta

Citeste si:
Cele mai bune motoare pe benzina in 2019 le gasim la MINI, VW, Mazda
Cele mai bune motoare pe...

Motorizari Ford Fiesta

Motorul pe benzina Ford 1,0 EcoBoost este disponibil acum in versiuni de putere de 100, 125 si 140 CP, precum si impreuna cu noua transmisie manuala cu 6 trepte si cu o arhitectura care reduce frecarea, contribuind la obtinerea unor emisii de CO2 de numai 97 g/km. Pe versiunea de 100 CP se poate opta pentru o transmisie automata cu 6 trepte care ofera padele de schimbare a vitezelor.

Motorul TDCi de 1,5 litri ofera 85 CP si 120 CP. Motorul pe benzina de 1,1 litri de la Ford are aceeasi arhitectura cu trei cilindri precum motorul de un litru EcoBoost si este oferit cu o noua transmisie manuala cu cinci trepte pe versiunile de 70 CP si 85 CP. Acesta inlocuieste motorul pe benzina de 1,25 litri aspirat natural si asigura o putere mai mare si emisii de CO2 reduse, cu valori anticipate de pana la 101 g/km.

Eficienta consumului este marita si prin echiparea cu tehnologia Auto Start Stop pentru toate motoarele si de functia Active Grille Shutter pentru motoarele 1,0 litri EcoBoost si 1.5 litri TDCi (acesta din urma in versiunea 85 CP).

Ford Fiesta

Citeste si:
Peugeot 3008 primește un look nou și versiuni plug-in hybrid
Peugeot 3008 primește un look...

Sasiul noii generatii Fiesta ofera in prezent o aderenta in viraje cu 10% mai buna, imbunatatire care se datoreaza sistemului de control electronic al cuplului motor, care amelioreaza experienta la volan prin actionarea individuala a franelor pe anumite roti, marind aderenta si stabilitatea. Distantele de franare la o viteza de 100 km/h au fost reduse cu peste 8%. Modelele cu peste 100 CP sunt echipate cu discuri de frana spate.

Noile suspensii dublu-conectate sunt de doua ori mai rigide decat cele de pe generatia anterioara, facand posibil un raspuns mai rapid la comenzile de directie. Suspensiile sunt curbate intr-o forma special proiectata pentru a garanta un raspuns mai bun la denivelarile de pe carosabil si, impreuna cu o bara stabilizatoare spate mai mare, reduce impactul gropilor si nivelul de zgomot la rulare in interiorul masinii.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri