Vanzarile mondiale ale constructorului auto german BMW au crescut in luna noiembrie cu 5,9%, pana la 177.740 de unitati, un ritm de peste doua ori mai mic decat cel inregistrat de principalul rival, Mercedes-Benz, care ar putea deveni noul lider mondial pe segmentul automobilelor premium, potrivit Reuters.

In luna noiembrie, vanzarile Mercedes-Benz au crescut cu 12,7%, pana la 182.602 unitati. In primele zece luni ale acestui an, firma cu sediul in Stuttgart a vandut 1,893 milioane de automobile, cu 3,8% mai multe decat BMW, conform News.ro.

In 2015, constructorul bavarez a devenit liderul pietei auto premium, cu 1,91 milioane unitati vandute, fata de cele 1,87 milioane de automobile ale Mercedes-Benz. Grupul german Daimler, din care face parte si brandul Mercedes-Benz, a obtinut profit si venituri peste asteptari in trimestrul al treilea, datorita vanzarilor ridicate de automobile clasa E si de SUV-uri, dar si a efectului pozitiv al cursului de schimb valutar.

Astfel, grupul a obtinut un profit net de 2,595 de miliarde de euro in trimestrul al treilea, in crestere de la 2,385 de miliarde de euro in urma cu un an. Profitul inainte de dobanzi, taxe si elemente exceptionale(EBIT) a avansat cu 10%, la 4 miliarde de euro. Veniturile grupului au crescut cu 4% comparativ cu intervalul similar al anului trecut, la 38,6 miliarde de euro.

Citeste si:
Mercedes-Benz deschide un Pop-Up Store în Piața Victoriei
Mercedes-Benz deschide un...
Sursa foto: Shutterstock/Cineberg

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri