20 Septembrie 2017

Vicepresedinte Renault: Noul Duster a tinut cont de recomandarile primite pe Facebook



Popularitatea Dacia pe retelele sociale a permis accelerarea planurilor de dezvoltare pentru noul Duster, modelul fiind bazat pe anumite concepte sugerate de utilizatorii de pe Facebook, a declarat Jean-Christophe Kugler, citat de Autocar.co.uk.

Peste 4 milioane de utilizatori urmaresc pe Facebook compania, Renault lansand mai multe “Zile Dacia” in Europa, inclusiv in Marea Britanie, pentru a promova brand-ul.

“Din 2004 am vandut peste 4,5 milioane de autoturisme Dacia, iar proprietarii ne-au sugerat ca in cazul modelului Duster exista zone foarte specifice unde pot fi implementate imbunatatiri. Ca urmare, i-am intrebat care sunt schimbarile pe care le considera esentiale”, spune Kugler.

Seful Renault spune noul Duster tine cont de sugestiile primite pe retelele sociale, in special cele care tin de “onestitatea” design-ului exterior, imbunatatirea sistemului electric de directie pentru mai multa precizie, scaunele mai confortabile, reducerea zgomotului in cabina si repozitionarea ecranului touch-screen.

“Pentru noi a fost o oportunitate sa schimbam si sa imbunatatim, ramanand in acelasi timp fideli principiului de a oferi valoare pentru banii platiti. Nu vorbim de compromisuri si ne bazam in continuare pe principiul ‘socant de accesibil’”, sustine Jean-Christophe Kugler.

Dacia a dezvaluit saptamana trecuta primele imagini cu interiorul celei de-a doua generatii Duster, care vine cu o noua plansa de bord.



Citeste si