Mercedes Flexperience este un abonament lunar disponibil in Germania prin care clientii primesc acces la o gama de 4 modele si au acoperite toate costurile legate de intretinere, asigurari si service in limita a 36.000 de kilometri pe an.

Una dintre tendintele remarcate de constructorii auto este reticenta noilor generatii de a detine propria masina, astfel ca acestia incearca sa gaseasca noi metode pentru a atrage clienti.

Una dintre idei este lansarea unor servicii pe baza de abonament care sa ofere acces la o gama variata de modele, care a fost deja anuntata de Polestar pentru primul sau model de serie, Polestar 1.

Citeste continuarea pe AutoMarket

Citeste si:
Germania, cea mai mica productie auto din ultimii 23 de ani
Germania, cea mai mica...
Sursa foto: Automarket.ro

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri