Mercedes Flexperience este un abonament lunar disponibil in Germania prin care clientii primesc acces la o gama de 4 modele si au acoperite toate costurile legate de intretinere, asigurari si service in limita a 36.000 de kilometri pe an.

Una dintre tendintele remarcate de constructorii auto este reticenta noilor generatii de a detine propria masina, astfel ca acestia incearca sa gaseasca noi metode pentru a atrage clienti.

Una dintre idei este lansarea unor servicii pe baza de abonament care sa ofere acces la o gama variata de modele, care a fost deja anuntata de Polestar pentru primul sau model de serie, Polestar 1.

Citeste continuarea pe AutoMarket

Citeste si:
Seat a introdus o versiune noua pentru Tarraco
Seat a introdus o versiune...
Sursa foto: Automarket.ro

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Amenzile rutiere ar putea creste cu peste 50% de la 1 ianuarie 2020