De ce au intarziat lucrarile?

Potrivit Metrorex, lucrarile au intarziat pentru ca termenul de finalizare sa fie corelat cu contractele de siguranta a traficului si informarea dinamica si sonorizare.

“Intrucat termenele de executie a contractelor aflate inca in derulare trebuie sa fie corelate cu termenul de executie a Galeriei de legatura la Depoul Straulesti, Depoul Straulesti si Terminalul Multimodal Straulesti, din considerente tehnice, de functionalitate, termenul de finalizare al Terminalului Multimodal Straulesti a fost prelungit, pentru a fi corelat cu finalizarea contractelor de siguranta traficului si informare dinamica si sonorizare”, se arata in raspunsul transmis la solicitarea wall-street.ro.

Ce prevede proiectul?

Terminalul Multimodal Straulesti este o constructie cu parter si trei etaje, cu o suprafata construita de 9.717 mp, ce permite parcarea a 230 de autoturisme pe nivel.

Ordinul de incepere a lucrarilor a fost emis la data de 15 octombrie 2012, iar in prezent, structura Terminalului Multimodal Straulesti este finalizata in proportie de 100%, precizeaza Metrorex.

Retrospectiva 2017: Doar 15...
Citeste si: Drumurile noastre poate...in viitor. Doar 15 km, inaugurati in 2017

Parcarea Straulesti face parte din proiectul Magistralei 4 de metrou. Statia Straulesti este prima statie de metrou ce va intra in alcatuirea primului nod intermodal de transport urban al Municipiului Bucuresti (metrou, transport public suprateran, transport auto personal).

Valoarea totala reactualizata conform devizului general este de 1,115 miliarde de lei, potrivit Agerpres, iar sursa de finantarea a Terminalului Multimodal Straulesti este bugetul de stat.