Polestar 1 va debuta luna viitoare in Festivalul de la Goodwood

Desi are un pret de peste 150.000 de euro, Polestar 1 a reusit sa capteze atentia multor pasionati si colectionari auto. Nu mai putin de sapte mii de oameni au anuntat ca vor sa cumpere unul dintre modelele Polestar 1 care vor fi realizate.

Initial era vorba de producerea a doar 500 de unitati, insa comenzile venite i-a facut pe cei de la Polestar sa dubleze aceasta productie. Dupa cum probabil stiti deja, Polestar reprezinta acum un brand de sina statator, dupa ce suedezii de la Volvo au decis ca acestia sa se ocupe numai cu producerea modelelor electrice si hibride.

Din toate aceste 7.000 de comenzi initiale, nu am mai ramas acum decat 500 de comenzi ferme, pentru care s-au platit deja cei 2.500 de euro solicitati initial. Conform reprezentantilor Polestar, cei mai multi dintre cei care au plasat aceste comenzi sunt din Statele Unite, respectiv Canada.

Polestar 1 este un model hibrid ce a fost construit avand la baza platforma Scalable Platform Architecture (PSA). Acesta este echipat cu un sistem de motorizare care este capabil sa dezvolte nu mai putin de 561 de cai putere. Sistemul este format dintr-o unitate de motorizare pe benzina, cu o capacitate de 2.0 litri si capabila sa dezvolte 343 de cai putere pe puntea fata, careia i se alatura doua motoare electrice care aduc 218 cai putere pe puntea spate.

Citeste continuarea pe Cars.ro

Citeste si:
Mercedes-Benz, lider detasat in clasamentul vanzarilor premium
Mercedes-Benz, lider detasat...

Sursa foto: Cars.ro
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri