Duster este singurul model Dacia care va mai fi comercializat sub brandul Renault peste hotare, francezii au decis sa renunte la logo-ul Renault pe restul modelelor romanesti vandute pe anumite piete de pe glob, scrie Automotive News.

"Obiectivul meu este de a avea o linie globala Renault. Unele modele sunt derivate din brandul Dacia. Vreau sa opresc acest lucru. Duster va fi singura exceptie - este una dintre cele mai bine vandute masini ale noastre", a declarat van den Acker, seful de design al Renault.

Modelele Dacia Sandero si Logan aveau logo-ul Renault in Rusia si America de Sud. Ultimul model Dacia lansat pe piata din Rusia a fost Renault Logan Stepway.

Noua strategie a francezilor va fi aplicata odata cu lansarea noilor generatii Dacia Logan si Dacia Sandero. Momentul lansarii lor nu a fost facut public.

Decizia francezilor ar putea fi luata dupa ce brandul Lada, detinut de Renault, a avut o crestere puternica in ultimii ani si a canibalizat vanzarile modelelor frantuzesti. De aceea, francezii doresc ca modelele Renault sa fie percepute la un nivel superior de calitate.

Renault a lansat crossover-ul coupe Arkana la Moscova, care arata directia in care linia de modele se indreapta. Francezii au in plan sa lanseze Arkana in China, America Latina si Koreea de Sud. Modelul va fi produs la Moscova, in China si Koreea de Sud. Arkana ar putea ajunge si pe piata europeana, chiar daca este constuit pe platforma low-cost B0 utilizata si pentru Dacia.

Francezii au construit Arkana dupa ce clientii din Rusia au spus ca sunt interesati de un astfel de model. Piata auto rusa este dominata de SUV-uri cu 40% din vanzari, dar si de masini sedan.

Sursa foto: By Grisha Bruev / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri