Ford Focus

Ford Focus este primul vehicul de familie non-hibrid pe benzina din Europa care asigura emisii de CO2, sub 100 g/km, performanta atinsa de motorul EcoBoost de 1 litru. Seria masinilor Ford Focus de acest tip include si motorul pe benzina Ford EcoBoost, de 1,5 litri, care are, de asemenea, performante scazute, respectiv consum si emisii scazute, fara a compromite puterea si manevrabilitatea. Cea de-a treia varianta de motorizare disponibila pentru aceasta gama este cea cu noul motor de 1,5 L TDCi, o versiune bazata pe cea de 1,6 L TDCi. Motorul 1,5 L TDCi este disponibil in doua versiuni de putere una de 95 CP si una de 120 CP si maximizeaza, in acelasi timp, economia de combustibil, reducand consumul de combustibil. Exista, de asemenea, si varianta motorului diesel de 2 litri care asigura o reducere semnificativa a emisiilor fata de varianta diesel de 2,0 litri pe care o inlocuieste.

Noul Ford Focus

Noul Focus este disponibil cu o gama de motoare puternice, insa toate acestea economisesc combustibil, fiind completate de cutii de viteze automate, cu 8 trepte de viteza, cu schimbator de viteze rotativ, sub forma de cadran, sau cutii de viteze manuale, cu 6 trepte de viteza. Designul exterior al acestei serii fost, de asemenea, modelat pentru a crea o forma care este atat atletica, cat si aerodinamica, contribuind, in acelasi timp, la imbunatatirea si mai mare a eficientei. Noul Focus este prevazut cu variantele noi si imbunatatite de motoare pe benzina de 1,0 litri si de 1,5 litri care sunt concepute sa asigure toata puterea de la care s-ar astepta oricine de la motoare de capacitate mai mare. Exista, de asemenea, la aceasta gama Ford Focus si doua variante de motoare pe motorina - Ford EcoBlue de 1,5 litri si 2,0 litri. Acestea sunt motoare cu o tehnologie extrem de avansata si asigura eficienta a consumului de combustibil, fiind mai silentioase ca niciodata.

Mike Parsons, Qualitance:...
Citeste si: Bancile se bat in experienta oferita clientilor! De ce nu e suficient?

Focus ST

Modelul Focus ST, parte si el al gamei Ford Focus, este echipat cu un motor EcoBoost de 2,0 litri si 250 CP, dar si cu turbocompresor, tehnologie de sincronizare variabila independenta a camelor duble si injectie directa de combustibil de inalta presiune. Acesta este un motor din aluminiu usor care reactioneaza excelent la comenzi si este foarte eficient. Exista si varianta modelului cu motor TDCi de 2,0 litri si 185 CP care poate poate propulsa noul Focus ST cu 5 usi de la 0 la 100 km/h in doar 8,1 secunde si, in continuare, pana la o viteza maxima de 217 km/h (limitata). Mai putin combustibil poate fi utilizat cu functia de pornire-oprire automata. Aceasta opreste automat motorul, fara a opri insa si alimentarea sistemelor esentiale, precum farurile, aerul conditionat, radioul si sistemul Ford SYNC. De asemenea, sistemul inovator Ford Eco Mode evalueaza efectele stilului de condus asupra consumului de combustibil oferind recomandari legate de modul de imbunatatire a acestuia, iar cutia de viteze Ford PowerShift contribuie si ea la economiile de energie si reducerea emisiilor de CO2.

Pe langa eforturile depuse in sprijinul protectiei mediului, mesajul Ford Motor Company catre utilizatorii marcii Ford este acela ca si ei pot contribui la acest proiect, prin adoptarea unui stil economic de condus.

Top 7 cele mai bune masini de...
Citeste si: Top 7 cele mai bune masini de spalat vase cu tehnologii avansate