Volkswagen este marca auto pe care romanii o cauta cel mai des pe Google, in timp ce Toyota ocupa prima pozitie in top in 57 dintre cele 171 de tari incluse in statistica.

Datele oficiale de vanzari nu reflecta in mod neaparat popularitatea unei marci auto in randul locuitorilor unei anumite regiuni, iar acest lucru este evidentiat si de studiul publicat recent de compania de asigurari auto Admiral pe baza cautarilor efectuate pe motorul de cautare Google.

Astfel, la nivel global, Toyota ocupa primul loc in clasament, intrucat este cel mai cautat brand auto in 57 dintre cele 171 de tari incluse in top. Lupta pentru locul doi este foarte echilibrata, in conditiile in care BMW a fost lider la cautari in 25 de state, iar rivalii traditionali de la Mercedes-Benz in alte 23 de tari.

Citeste continuarea pe AutoMarket

Sursa foto: Automarket

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri