“Aceasta este a 114 statie deschisa sub brandul Rompetrol Partener, un sistem de franciza care le ofera acestora experienta, cunostintele si sprijinul companiei in gestionarea si dezvoltarea unui business cu carburanti la standarde internationale” declara Vlad Rusnac, Chief Retail Officer al KMG International si Director General al Rompetrol Downstream.

Cu o investitie estimata la circa 1,2 milioane dolari, noua statie din Filiasi ofera clientilor prin 3 pompe de ultima generatie (dintre care 2 cu debit marit) gamele de carburanti Efix si EfixS – produse de cea mai mare rafinarie din Romania – Petromidia Navodari, dar si posibilitatea folosirii serviciul de plata Fill&Go.

Statia este dotata si cu punct de alimentare cu gaz petrolier lichefiat, spalatorie auto (inclusiv pentru microbuze), zone de magazin si bar, localitatea fiind un important nod rutier al regiunii Oltenia. Investitia va avea si un impact social, atat prin cele 19 locuri de munca nou create, cat si prin impozitele locale generate de activitatea statiei.

Conceptul Rompetrol Partener a fost lansat in 2002 si a vizat inca de la inceput crearea unui program coerent, dar si cultivarea unei relatii corecte si benefice pentru ambele parti - pentru Rompetrol extinderea la nivel national a retelei de distributie carburanti, in timp ce pentru partener modernizarea statiei si cresterea vanzarilor prin asocierea cu un brand puternic.

Rompetrol extinde reteaua cu...
Citeste si: Rompetrol extinde reteaua cu inca 75 de unitati

Pe langa accesul la o retea nationala de benzinarii, intrarea sub umbrela francizei Rompetrol Partener asigura aprovizionarea cu carburantii Efix si EfixS, accesul la portofoliul de clienti Rompetrol, dar si investitia Rompetrol in semnalistica statiei si sistemul informatic de gestiune a vanzarilor de carburanti. Mai mult, statiile operate in franciza primesc suportul Rompetrol in ceea ce priveste standardele de operare, instruirea angajatilor din statii si accesul la campaniile nationale de marketing. De asemenea Rompetrol ofera partenerilor posibilitatea extinderii afacerii din benzinarie cu servicii conexe: GPL, butelii si alte servicii.

“Franciza Rompetrol Partener a evoluat odata cu compania noastra si a pus accent pe performanta, calitate si alinierea la standardele europene. In ultimii trei ani, statiile din franciza Rompetrol Partener au trecut printr-un proces accelerat de rebranding si aliniere la noile elemente de identitate vizuala ale brandului Rompetrol. In paralel cu dezvoltarea retelei existente de statii deschise in francize, in perioada 2017-2018 s-au deschis 12 astfel de statii. Ne dorim ca in perioada 2019-2023 sa atingem un ritm anual de crestere de cel putin 10 noi unitati” adauga Vlad Rusnac.

Dezvoltarea si implementarea din 2013 a unui nou concept al statiilor Rompetrol s-a reflectat si la nivelul unitatilor gestionate de partenerii companiei. Conform studiilor interne, clientii apreciaza noua imagine a statiilor, in linie cu trendul ascendent privind consumul mediu lunar, recunoasterea marcii Efix si pozitionarea acestuia ca lider in randul brandurilor de carburanti, notorietatea spontana privind recunoasterea marcii Rompetrol ca brand de succes, dar si o dublare a popularitatii serviciului Fill&Go.

Rompetrol Downstream opera la nivel national la finele lunii septembrie a acestui an un numar de 895 puncte de comercializare carburanti (statii proprii, statii Rompetrol Partener, statii Rompetrol Expres, baze interne de 9 si 20 metri cubi), in crestere cu 102 de unitati fata de perioada similara din 2017. La acestea se adauga si 6 depozite de carburanti (Arad, Craiova, Mogosoaia, Simleul Silvaniei, Vatra Dornei si Zarnesti), dar si cele 3 statii de imbuteliere a gazului petrolier lichefiat (Bacau, Arad si Pantelimon).

Rompetrol Downstream...
Citeste si: Rompetrol Downstream comercializeaza roviniete in 89 de benzinarii

Rompetrol Downstream impreuna cu Rompetrol Gas au reusit in perioada ianuarie - septembrie 2018 o crestere cu 8% a cantitatilor totale de carburanti comercializati (benzina, motorina, GPL) pe plan intern, de la circa 1,69 milioane tone in primele noua luni din 2017 la 1,82 milioane tone.

Pe segmentul de retail, companiile au consemnat o majorare cu 2% a volumelor comercializate, evolutia fiind sustinuta de programului de rebrading al benzinariilor Rompetrol si a punctelor de distributie GPL auto, continuarea programelor de optimizare si reducere a costurilor operationale, dar si de finalizare a 4 noi statii proprii (Bucuresti – Bragadiru, Bacau, Baia Mare si Sovata).

Pe segmentul de en-gros, aceasta si-a extins prezenta de la inceputul anului cu 85 de noi baze interne de 9 si 20 metri cubi, cantitatile totale vandute pe acest canal fiind cu 17% in primele noua luni ale anului peste cele din perioada similara a anului trecut.

Cristian Popescu, SAP...
Citeste si: Popescu, SAP Romania: Rompetrol si Groupama, clienti castigati in 2018