UPDATE ora 15.30:

”Astazi,12.12.2018, reprezentantii CNAIR au receptionat lucrarile de la lotul de autostrada Ogra – Iernut, in lungime de 3,6 km. Avand in vedere faptul ca ieri, 11.12.2018, au fost receptionate si lucrarile sectorului de autostrada Ungheni – Ogra, in lungime de 10,105 km, astazi, de la ora 15:00, aceste loturi au fost deschise circulatiei rutiere”, informeaza CNAIR printr-un comunicat de presa.

Stire initiala:

”In Centrul de Intretinere si Coordonare de la Ungheni au fost aduse astazi utilajele pentru deszapezire. Acestea vor asigura interventia pe timp de iarna pe sectorul de autostrada Ungheni - Iernut, care urmeaza sa fie deschis astazi (n.r. 12 decembrie) circulatiei”, potrivit unei informari publicate de CNAIR.

Autostrada Sibiu-Pitesti, cu...
Citeste si: Autostrada Sibiu-Pitesti, cu un pas mai aproape de realizare

Lotul Ungheni – Ogra al Autostrazii Transilvania a fost receptionat marti, 11 decembrie de CNAIR. Miercuri, 12 decembrie, reprezentantii CNAIR vor inspecta si lucrarile de pe sectorul Ogra – Iernut. In cazul in care si aceste lucrari corespund din punct de vedere tehnic si calitativ, vor fi receptionate, transmit reprezentantii CNAIR.

”Astfel, in cazul receptionarii lucrarilor si pe lotul Ogra – Iernut, in lungime de 3,6 km, ambele sectoare de autostrada vor fi deschise circulatiei rutiere maine, 12.12.2018”, se arata in comunicatul transmis de CNAIR.

Proiectarea si executia lotului Ogra-Iernut, parte din sectiunea Ogra-Campia Turzii este realizata de asocierea Geiger Transilvania – Wilhelim Geiger. Valorea contractului este de 55 de milioane de lei. Lucrarile au inceput in mai 2016 si trebuiau finalizate in septembrie 2017.

Lotul Ungheni – Ogra, cu o lungime de 10,1 kilometri, este construit de asocierea Strabag-Straco Grup, valoarea contractului fiind de 251,3 milioane de lei. Lucrarile au inceput in iunie 2016 si trebuiau sa fie terminate in 12 luni.

CNAIR: Circulatia rutiera va...
Citeste si: Cati kilometri de autostrada estimeaza CNAIR pana in 2022?

Autostrada A3 a fost impartita in doua proiecte independente: Autostrada Bucuresti–Brasov si Autostrada Brasov–Cluj–Bors, numita si Autostrada Transilvania. Aceasta face legatura dintre Bucuresti si iesirea spre Ungaria prin Vama Bors.

La finalul anului 2009 s-au deschis circulatiei primii 42 de kilometri din aceasta autostrada, dintre Turda si Gilau, iar in 13 noiembrie 2010, inca 10 km intre Turda si Campia Turzii, iar in 2018 extensia Gilau–Nadaselu. Din 2012, este circulabila si o parte de 55,5 din cei 62 km ai autostrazii Bucuresti–Ploiesti, aflata intre centurile celor doua orase.

Sursa foto: Asociatia Pro Infrastructura