"Din punct de vedere al eficientei, ne-am dori o simplificare a procesului de inmatriculare auto: o abordare one-stop care sa rezolve si formalitatile cu Politia, si pe cele cu Finantele", a declarat Mihail Stanciu, Business Development Manager Commercial LeasePlan Romania.

In ultimii ani, romanii au importat in fiecare an sute de mii de masini din strainatate fara a plati TVA, fiind concurenti puternici pentru dealerii de masini rulate din Romania, care platesc taxe. Aceasta situatie afecteaza companiile de leasing operational, care la finalul contractelor de inchirieri trebuie sa vanda masinile.

"O alta schimbare importanta ar fi o reglementare mai stricta a pietei autovehiculelor rulate, in principal in domeniul TVA si al kilometrajelor, astfel incat clientii sa poata lua o decizie mai informata si mai sigura atunci cand aleg sa cumpere un astfel de autovehicul", a mai spus Mihail Stanciu.

Piata de leasing operational va creste in 2019 si pe segmentul IMM

"Speram intr-o continuare a tendintei de crestere a pietei noastre deoarece observam ca tot mai multe companii fac trecerea de la proprietate la utilizare. Ne asteptam, de asemenea, ca si segmentul IMM sa se bucure intr-o mai mare proportie de beneficiile leasingului operational: predictibilitate, optimizare de costuri si continuitate in business", a declarat Bogdan Apahidean, directorul general al LeasePlan Romania.

Piata de leasing operational...
Citeste si: Piata de leasing operational este in crestere. La cate unitati va...

In 2018, LeasePlan Romania a adaugat in flota aproximativ 1.600 de autovehicule noi.

LeasePlan Romania este liderul pietei de leasing operational, cu un parc gestionat de peste 13.000 de autovehicule in administrare. Compania are in prezent 65 de angajati si este activa pe piata romaneasca din 2007, oferind corporatiilor si firmelor mici si mijlocii prezente in Romania solutii complete si adaptate nevoilor lor de mobilitate.

Sursa foto: By marekusz / Shutterstock