Volvo a lansat o campanie inedita de publicitate in Germania prin care invita clientii sa conduca SUV-ul XC40 pe baza de abonament lunar in loc sa cumpere masina.

Volvo este unul dintre constructorii care mizeaza pe o diversificare a bazei de clienti prin oferirea posibilitatii de a plati un abonament lunar pentru utilizarea unei masini in loc de achizitionarea acesteia.

Dupa o serie de teste in Statele Unite si Europa, serviciul a fost lansat oficial in Germania in luna octombrie, iar constructorul suedez a initiat acum o campanie inedita de promovare. Contrar regulilor traditionale de marketing, campania de promovare are in prim-plan un Volvo XC40 cu un mesaj inedit: "Nu cumpara aceasta masina. Aboneaza-te la ea"

Vezi video pe Automarket

Germania, cea mai mica...
Sursa foto: Automarket

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri