"Maine, 14.12.2018, se deschide "ciotul" de 6,5 km al Autostrazii A3 din zona metropolitana a Capitalei, intre Str. Petricani si Centura Bucuresti (DNCB). Cu acest tronson, avem in total doar 58,4 km noi de autostrada inaugurati in 2018, departe de minciunile gogonate si promisiunile fanteziste cu 100 km sau chiar mai mult!", potrivit Asociatiei Pro Infrastructura.

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat in februarie 2016 contractul cu asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading ’98 pentru lucrarile la tronsonul dintre Soseaua Petricani si Centura Capitalei.

In iulie 2017, CNAIR transmitea ca antreprenorul face eforturi sa finalizeze sectorul de 3,3 km pana in luna decembrie 2017, daca beneficiaza de toate aprobarile necesare. Conform unui program de lucrari inaintat de antreprenor, termenul de finalizare al acestui sector al A3 ar fi fost august 2018, in cazul in care se mentineau problemele privind anumite avize.

In luna septembrie, ministrul Transporturilor, Lucian Sova, declara, intr-un interviu pentru news.ro, ca lucrarile la tronsonul Autostrazii Bucuresti-Ploiesti, dintre Centura Capitalei si Soseaua Petricani, ar putea fi finalizate pana in luna noiembrie a acestui an, iar daca dezvoltatorul ar fi angajat mai multi muncitori, lucrarile ar fi fost finalizate mai repede.

Restrictii in mai multe...
Citeste si: Restrictii in mai multe spitale din cauza virozelor

Directorul CNAIR, Narcis Neaga, declara, la finalul lunii noiembrie a acestui an, ca finalizarea lucrarilor la tronsonul de autostrada au intarziat din cauza conditiilor meteo: ”La sfarsitul anului se va termina. Urma sa fie gata in august, dar conditiile meteo nu ne-au permis.”

Potrivit CNAIR, pe o portiune de 3,3 km, A3 va dispune de iluminat public si parcari. Portiunea catre zona Pipera va avea trei noduri rutiere: unul la intersectia cu Str. Petricani, unul la intersectia cu str. Gherghitei si unul str. Popasului. Portiunea dintre Soseaua Petricani si strada Gherghitei A3 este proiectata ca bulevard cu trei benzi pe sens.

Sursa foto: Asociatia Pro Infrastructura