Mercedes-Benz Clasa A este cel mai sigur model in randul masinilor mici de familie, Lexus ES este cel mai bun model in categoria masinilor mari de familie, iar Hyundai NEXO este cel mai sigur SUV.

Lexus ES a fost nominalizat si pentru cel mai performant model hibrid in sezonul de testare a sigurantei din 2018.

"Cei trei castigatori ai premiului Best in Class din acest an demonstreaza in mod clar faptul ca producatorii de masini se straduiesc sa obtina cele mai inalte niveluri de protectie si ca evaluarile Euro NCAP reprezinta un catalizator pentru aceste imbunatatiri esentiale in ceea ce priveste siguranta", a declarat Michiel van Ratingen, secretarul general al Euro NCAP.

Euro NCAP a pus la incercare tehnologia de conducere automata in 2018 pentru prima data, iar constatarile au ajutat la clarificarea unor confuzii pe care consumatorii le avea. Sistemele de conducere asistate pot aduce beneficii de siguranta , insa automatizarea completa este departe.

Vanzarile auto pe piata din...
Citeste si: Vanzarile auto pe piata din China vor creste lent in 2019

Hyundai Nexo

Modelul coreenilor a obtinut un punctaj de 94% la protectia pasageri adulti, 87% la copii, 67% la protectia pietonilor si 80% la sisteme de asistenta.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Mercedes-Benz Clasa A

Modelul german a obtinut cel mai mare punctaj: 96% la protectia adultilor, 91% la cea a copiilor, 92% la cea a pietonilor si 75% la sisteme de asistenta.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Lexus ES

Modelul japonez Lexus ES a primit un punctaj de 91% pentru protectia pasagerilor adulti, 87% la copii, 90% la protectia pietonilor si 77% la sisteme de asistenta.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Testele Euro Ncap constau in impact frontal la o viteza de 64 km/h, impact lateral cu o bariera mobila deformabila care loveste usa soferului la o viteza de 50 km/h, precum si propulsarea laterala a masinii la 29 km/h intr-un stalp rigid.

Anul trecut s-au furat cu 70%...
Citeste si: Anul trecut s-au furat cu 70% mai multe masini