Mazda Motor Corporation a prezentat editia aniversara Mazda MX-5 30 de ani la Salonul Auto de la Chicago, care va fi produsa in 3.000 de unitati la nivel mondial, atat variante soft-top, cat si RF.

Dupa 30 de ani si mai mult de 1 milion de unitati vandute, Mazda simte ca MX-5 a devenit mai mult decat propria creatie. Acum apartine fanilor din intreaga lume care au sustinut dezvoltarea modelului.

Pentru a-si exprima recunostinta si sperantele mari pe care Mazda le are pentru viitorul modelului MX-5, compania a dezvoltat nuanta Racing Orange pentru noua editie limitata, o culoare exclusiva, care evoca inceputul unei noi zile incitante.

In plus fata de Racing Orange, editia aniversara MX-5 30 de ani dispune de jante din aluminiu forjat (Rays ZE40 RS30) dezvoltate exclusiv pentru MX-5 in colaborare cu Rays Co., Ltd. si o insigna aniversara de 30 de ani, care afiseaza numarul de serie al modelului. Vanzarile vor fi limitate la 3.000 de unitati in intreaga lume, incluzand atat modelele soft-top cat si RF.

Inaugurat la Salonul Auto de la Chicago din 1989, MX-5 a fost un succes imediat. Dupa trei decenii si patru generatii, inca mai domina piata roadsterelor. Pe parcurs, modelul cu doua locuri a ramas intotdeauna fidel principiului original al unui roadster: accesibil, usor si, mai presus de toate, distractiv de condus. Iar esenta filosofiei Jinba Ittai, sofer si masina in perfecta armonie, se afla astazi in toate modelele Mazda.

Test cu o decapotabila sport...
Citeste si: Test cu o decapotabila sport care pare mai scumpa decat este: MX-5 RF


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Test international pe Transfagarasan cu o decapotabila japoneza