Brady Auto Center, dealer Skoda si Weltauto, realizeaza aproximativ 55% din vanzarile de masini rulate prin intermediul online-ului, postand anunturi pe platforma Autovit.ro, spune Cristian Preoteasa, directorul de vanzari al companiei.

Brady Auto Center este unul dintre dealerii Autovit.ro avand peste 80 de autoturisme rulate in stoc. Interviul face parte dintr-o serie de articole dedicate antreprenoriatului in auto.

"Avem intotdeauna un numar de peste 80 autoturisme in stoc iar acestea sunt in totalitate prezente pe Autovit.ro. Adaugam zilnic anunturi, mare parte din aceste anunturi beneficiind de o promovare pentru o mai buna vizibilitate si accesibilitate clientilor nostri ceea ce conduce la o vanzare de aproximativ 55 % prin intermediul Autovit.ro. Putem spune in urma afisarii online, peste 50% dintre clienti provin din acest mediu. Dupa ce au vizualizat ofertele online, clientii ajung in showroom-ul nostru, unde impreuna cu consilierii dedicati fac un test-drive si o inspectie tehnica amanuntita in service-ul nostru autorizat de marca VAG care se aliniaza unor norme si standarde germane, dupa care intervine decizia de cumparare. Observam din 2016 o crestere masiva a lead-urilor care vin din online, iar aceasta crestere se multiplica in prezent", a declarat managerul Brady Auto Center.

Bugetul clientilor Brady pentru achizitia unei masini este in jur de 9.000 de euro, acestia avand posibilitatea sa plateasca cash dar si sa achizitioneze prin solutiile de finantare ale dealer-ului, prezent cu postari pe toate platformele unde romanii isi petrec mult timp.

"Social Media este cu siguranta una dintre cele mai importante tehnici de vanzare online, fie ca vorbim de Facebook, Instagram sau Youtube. Prezenta pe astfel de platforme este cruciala, incercam sa fim acolo unde clientul nostru isi petrece cel mai mult timp. Regulile tin mai mult de dinamica, la care trebuie sa ne adaptam si de targhetare, facuta la nivel de grupe de varsta si interese. Secretele succcesului sunt secrete, dar am putea spune ca anunturile cu fotografii clare, dotari si beneficii bine structurate ne aduc cele mai calitative lead-uri", a mai spus Cristian Preoteasa.

Vanzarile de masini rulate ale dealerului au crescut in 2018

"Vanzarile de autoturisme rulate au fost in usoara crestere, dealerul nostru concentrandu-se pe calitate mai mult decat pe cantitate. Astfel incercam sa oferim autoturisme cu rulaje cat mai mici si cu istoric recunoscut in toate reprezentantele. Asteptariile noastre pentru 2019 tin mai mult de comportamentul consumatorului. Ne dorim ca acesta sa constientizeze beneficiile achizitiei unui autoturism second hand de la un dealer autorizat", a adaugat managerul.

Cele mai scumpe masini rulate vandute de dealer au avut un pret in jur de 65.000 euro.

Piata auto din Romania are nevoie de un impozit diferentiat

"Piata auto din Romania este o piata dinamica in continua maturizare, o piata care cerne incet dar sigur vanzatorii autorizati si seriosi de ceilalti comercianti neautorizati. Problema timbrului de mediu este una extrem de dificila si complexa fiind nevoie de o imbunatatire din punct de vedere al gradului de poluare dar in acelasi timp atent studiata pentru a nu crea discrepante mari intre paturile sociale. Solutia impozitului diferentiat pare cea mai accesibila si mai usor de pus in practica date fiind conditiile legislative unitar Europene," considera Cristian Preoteasa.

Brady Auto Center este dealer DaWeltauto din anul 2008, iar de atunci a vandut peste 3.000 autoturisme rulate. Dealerul este prezent fizic doar in Bucuresti, dar tendintele online din piata fac ca aproximativ 35% din clienti sa fie din afara zonei de proximitate.

Departamentul de vanzari rulate al dealerului are zece angajati (personal comercial, departament tehnic, departament logistic si departament estetic).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri