Avia Motors, dealer Skoda, Seat, VW, Piaggio si masini rulate prin Das Welt Auto, cu vanzari de peste 4.000 de vehicule second-hand din 2006 pana in prezent, realizeaza peste 20% din vanzari prin platforma de anunturi Autovit.ro. In ultimii 3-4 ani promovarea in mediul online a inceput sa fie din ce in ce mai importanta, spune Ciprian Belu, directorul de vanzari Avia Motors - Das WeltAuto.

"Procentele de vanzari generate de mediul online sunt net superioare comparativ cu vanzarile din showroom, care incep sa fie din ce in ce mai rare. In ultimii 3-4 ani promovarea in mediul online a inceput sa fie din ce in ce mai importanta, iar acum o consider chiar indispensabila. Cu cat esti mai vizibil, cu atat ai mai multe rezultate; si asta se realizeaza atat prin promovari, numar de anunturi, cu servicii integrate sau cu ceva inedit: in cazul nostru ma refer la garantie 24 de luni, fara limita de kilometri. Estimativ, ceva mai mult de 20% din vanzari sunt realizate prin intermediul Autovit.ro", a declarat managerul intr-un interviu pentru wall-street.ro. Interviul face parte dintr-o serie de articole dedicate antreprenoriatului in auto.

Avia Motors este unul dintre dealerii parteneri ai Autovit.ro, cu cel putin 70 de autovehicule de ocazie disponibile spre vanzare in permanenta pe platforma de anunturi. Dealerul adauga zilnic masini, avand un stoc dinamic.

Cea mai scumpa masina vanduta anul trecut de Avia Motors a fost un Bentley Continental, comercializat tot printr-un sistem de finantare.

"In online au succes autovehiculele de ocazie, comparativ cu cele din showroom, adica masinile noi. Bugetul disponibil pentru a inlocui masina este de regula in zona de 5-6.000 de euro, fiind de fapt avansul pentru un autovehicul de ocazie a carui valoare este in zona de 17-20.000 euro", mai spune Ciprian Belu.

Piata de auto de ocazie, incorect tratata de catre statul roman

"Anul precedent a fost un an bun pentru autovehiculele de ocazie, speram ca 2019 sa pastreze aceleasi caracteristici. Piata de auto de ocazie este inca neasezata, nesedimentata si incorect tratata de catre statul roman, care "pierde" bani fie prin lipsa legislatiei specifice, fie prin neaplicarea ei. Daca statul ar colecta corect in urma tuturor tranzactiilor efectuate, am convingerea ca nu ar fi necesare nici timbre de mediu si nici impozite diferentiate pe tot felul de criterii mai mult sau mai putin eligibile", considera managerul Avia Motors.

Avia Motors este prezenta pe piata cu trei locatii, dintre care doua sunt in Bucuresti si una in Constanta. Businessul de autovehicule de ocazie a demarat la Avia Motors in anul 2006, iar de atunci au fost comercializate peste 4.000 de unitati.

"Ne gandim in permanenta la extindere, atat ca arie geografica, cat mai ales ca prezenta in mediul online", a adaugat Ciprian Belu, care mai spune ca "gasirea unor oameni dedicati pentru acest gen de vanzare este anevoioasa si pregatirea lor are implicatii logistice si financiare insemnate". Avia Motors are zece angajati dedicati segmentului de autovehicule de ocazie, prin departamentul Das WeltAuto. In total, compania are 250 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri