In Romania, pe segmentul retail, vanzarile de motorina ale Grupului MOL au inregistrat o crestere de 2,5% comparativ cu perioada similara a anului trecut, de la 121kt in Q1, 2018, la 124 kt in primul trimestru al acestui an.

Vanzarile de benzina au inregistrat o usoara scadere in volum, situandu-se la nivelul de 35 kt, fata de 36 de kt in primul trimestru al anului trecut.

Grupul MOL a anuntat rezultatele financiare pentru trimestrul intai al anului 2019. In primele trei luni ale anului, Grupul MOL a inregistrat un rezultat EBITDA de peste 500 de milioane de dolari, in linie cu obiectivele anuale ale companiei.

Segmentul Downstream a raportat un prim trimestru mai slab, generand un rezultat operational de 138 milioane dolari, cu 37% sub nivelul aferent perioadei similare a anului trecut, in contextul deteriorarii segmentului rafinare, partial atenuata de performanta interna solida.

Segmentul Consumer Services si-a continuat ritmul de crestere de doua cifre, generand un rezultat EBITDA cu 10% mai mare fata de perioada similara a anului trecut. Rezultatul de 89 milioane dolari s-a datorat volumelor mai mari de vanzari de carburanti si a contributiei mai mari a segmentului non-fuel. Consumul de carburanti a crescut cu 3% comparativ cu perioada similara a anului trecut in regiunea Europei Centrale si de Est (cu o crestere de 5%, atat in Ungaria, cat si in Croatia), asigurand un mediu favorabil.

Vanzarile de motorina...
Citeste si: Vanzarile de motorina MOL au crescut cu 10% in Romania anul trecut

Grupul MOL este o companie internationala integrata si independenta, cu sediul central in Budapesta, Ungaria. Are operatiuni in peste 40 de tari, 25.000 de angajati in intreaga lume si peste 100 de ani de experienta in industrie. Experienta grupului in domeniul explorarii si productiei de hidrocarburi sprijina operatiunile de productie in 8 tari si activitatile de explorare in 13 tari. Grupul MOL controleaza patru rafinarii si doua unitati petrochimice la nivelul managementului integrat al lantului de aprovizionare, in Ungaria, Slovacia si Croatia. Compania are, de asemenea, o retea de 2.000 de benzinarii in Europa Centrala si de Sud-Est, in 10 tari.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Vanzarile retail ale grupului MOL in Romania, in T1