27 Iunie 2019

Bridgestone prezinta Enliten, o noua tehnologie de anvelope "usoare"



Bridgestone, cel mai mare producator de anvelope si produse din cauciuc din lume, a anuntat lansarea unei noi tehnologii de anvelope „usoare”, Enliten, datorita careia se obtine o reducere a materialelor folosite si performanta in ceea ce priveste rezistenta la rulare.

In prezent, diminuarea resurselor si schimbarile climatice sunt doua mega-tendinte globale care pun mare presiune pe mediu si pe sectorul automobilelor. Legislativul european a reactionat prin impunerea unor reglementari din ce in ce mai stricte pentru producatorii de echipamente originale (original equipment manufacturers – OEM) astfel incat sa isi reduca emisiile de CO2 provenite de la autovehicule.

Enliten este cea mai noua solutie inovatoare de la Bridgestone pentru a indeplini aceste obiective prin anvelope utilizate ca echipament original. Tehnologia reduce rezistenta la rulare a anvelopelor, in medie, cu 20 de procente fata de o anvelopa premium standard utilizata ca echipament original. Anvelopele care incorporeaza tehnologia Enliten pot astfel sa scada consumul de combustibil si emisiile de CO2 provenite de la vehiculele cu combustie interna si sa creasca durata de viata a bateriei si autonomia autovehiculelor electrice.

Cu Enliten, anvelopele pentru automobile isi reduc greutatea, in medie, cu 10 procente fata de o anvelopa premium standard de vara. Astfel, se utilizeaza mai putine materii prime pentru fabricarea anvelopelor, contribuind in acelasi timp la reducerea rezistentei la rulare. Enliten poate obtine toate acestea fara niciun compromis in ceea ce priveste durata de utilizare sau siguranta. In plus, tehnologia imbunatateste manevrarea si stabilitatea vehiculului pentru o placere mai mare de a conduce.

Enliten a obtinut aceste capabilitati printr-o abordare inovatoare in ceea ce priveste proiectarea si fabricarea anvelopelor. Tehnologia combina un mix de amestecuri brevetat care permite imbunatatirea performantei de uzura si reducerea adancimii profilului, un strat de etansare ranforsat si mai subtire si un nou concept de design dedicat matritei.



Citeste si