Ford a demarat vanzarile primului sau vehicul electric. Modelul electric este un SUV disponibil pe piata chineza, o versiune electrica a Ford Territory, scrie Automotive News Europe.

SUV-ul Ford Territory, pozitionat intre EcoSport si Kuga, a intrat in productie anul trecut cu motorizarea pe benzina de 1,5 litri.

SUV-ul electric al Ford are o autonomie de 360 km cu o singura incarcare. In modul de incarcare rapida, bateria poate fi reincarcata de la 30 la 80 la suta in doar 33 de minute si poate atinge 60 km de kilometri dupa o incarcare rapida de 10 minute.

Folosind aplicatia FordPass pe un telefon mobil, proprietarii pot localiza modelul Territory EV, pot porni / opri de la distanta masina sau controla aerul conditionat. Tot prin intermediul aplicatiei, soferii pot afla cat curent mai are masina si care este cea mai apropiata statie de incarcare.

La fel ca versiunea pe benzina, crossover-ul electric este produs la Jiangling Motors Co., un joint-venture Ford care asambleaza si camioane.

Jiangling Motors construieste pentru Ford si SUV-ul Everest, modelul Tourneo si autoutilitara Transit, dar si vehicule usoare si camioane pentru marca sa JMC.

Ford Territory EV este al doilea vehicul electrificat pe care Ford l-a lansat in China, dupa varianta hibrida plug-in a modelului Ford Mondeo, asamblata de Changan Ford, parteneriatul pentru autoturisme al Ford.

In al doilea trimestru, Ford si cele doua societati mixte au livrat 154.042 de vehicule in China, in scadere cu 22% fata de anul anterior. In aceasta perioada, vanzarile marcii Ford au scazut cu 28% la 92.885, in timp ce livrarile marcii Lincoln au crescut cu 7% la 12.404 unitati.

Ford intentioneaza sa aduca pe piata peste 30 de modele noi si restilizate, incluzand cel putin zece vehicule electrificate sub brandurile Ford si Lincoln in China in urmatorii trei ani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri